Wat moet nou echt?????????
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Wat moet nou echt?????????
Beste phpbb.nl-leden,
Ik heb mijn subSilver enigzins aangepast maar wat er eigenlijk, naar je mening, gewijzigd worden dat het niet meer zo standaard is(op header/logo na natuurlijk!).
(Als je wil zien wat ik heb gewijzigd kijk je in mijn profiel bij website.)
Met vriendelijke groet,
abcde
Ik heb mijn subSilver enigzins aangepast maar wat er eigenlijk, naar je mening, gewijzigd worden dat het niet meer zo standaard is(op header/logo na natuurlijk!).
(Als je wil zien wat ik heb gewijzigd kijk je in mijn profiel bij website.)
Met vriendelijke groet,
abcde
Bijna 1500 posts!
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: Wat moet nou echt?????????
Jij hebt veel gewijzigd!abcde schreef: (Als je wil zien wat ik heb gewijzigd kijk je in mijn profiel bij website.)

Oftwel: Je website staat niet in je profiel!

Stom van me, is nu verbeterd!cartoontje schreef:Jij hebt veel gewijzigd!abcde schreef: (Als je wil zien wat ik heb gewijzigd kijk je in mijn profiel bij website.)
![]()
Oftwel: Je website staat niet in je profiel!

Bijna 1500 posts!
-
- Contacteer:
Gewijzigd!cartoontje schreef:
- Verder zou ik de subforumnamen niet in alleen maar hoofdletters doen, want het komt een beetje schreeuwend over.
De link van "linkpartners" (bovenaan) dezelfde CSS als de andere links.
Die blauwe rand is niet weg ik heb daar momenteel niks beters voor!
Bijna 1500 posts!
-
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
Waarom heb je het logo niet veranderd? (Dat mocht toch, of ben ik nou gekabcde schreef:Ik heb mijn subSilver enigzins aangepast maar wat er eigenlijk, naar je mening, gewijzigd worden dat het niet meer zo standaard is(op header/logo na natuurlijk!).

Verder staat er onderaan
Verder lopen de blauwe lijnen bij de tabellen niet zo lekker. Links zie ik een hele dikke lijn. Ook is het raar dat de lijn links van "Onderwerpen" aan een stuk doorloopt, terwijl de andere lijnen telkens wordne onderbroken.
Dit ga ik nog veranderen!Larz schreef:Waarom heb je het logo niet veranderd? (Dat mocht toch, of ben ik nou gekabcde schreef:Ik heb mijn subSilver enigzins aangepast maar wat er eigenlijk, naar je mening, gewijzigd worden dat het niet meer zo standaard is(op header/logo na natuurlijk!).)
Verder staat er onderaan("Replace this logo"), ik neem aan dat je dit nog moet vervangen.
Die rare lijn komt er omdat dat uit 2 gif/jpg plaatsjes is opgebouwd, die andere worden onderbroken omdat het plaatje er overgaat.Larz schreef: Verder lopen de blauwe lijnen bij de tabellen niet zo lekker. Links zie ik een hele dikke lijn. Ook is het raar dat de lijn links van "Onderwerpen" aan een stuk doorloopt, terwijl de andere lijnen telkens wordne onderbroken.
Bijna 1500 posts!