fiblack3d style

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Hubit

fiblack3d style

Bericht door Hubit » 07 dec 2003, 17:55

Hi iedereen,

Ben nog kersvers op dit forum dus een groet van mij aan alle forum leden.

In het verleden heb ik phpbb al eens op een e-smith servertje gehad maar er niet echt iets mee gedaan.

Nu draait er bij mij thuis al een tijdje debian als file, ftp, webserver en heb ik een zgn lamp install gedaan.

De install van phpbb is soepel gegaan en met mysql een eenvoudig opzetje gemaakt.

Nu dacht ik (wellicht te simpel) even een andere style dowloaden (van deze site) die ik wel aardig vind smoelen.

Helaas zie ik waarschijnlijk iets heel simpels over het hoofd bij mijn zoek acties.

Ik krijg die nieuw style niet 123 voor elkaar en ik was in de veronderstelling dat je em zo naast de standaard subsilver kon testen als ik even een aanpassing maken in het admin scherm.

Heb de bewuste file in de templates dir gezet naast subsilver.

Ga ik hier te kort door de bocht en moet ik de nodige files aanpassen om deze style even op mijn scherm (forum) te toveren.

Niet schieten svp :lol:

gr, Hubit

Hubit

Re: fiblack3d style

Bericht door Hubit » 07 dec 2003, 18:16

Hubit schreef:Hi iedereen,

Ben nog kersvers op dit forum dus een groet van mij aan alle forum leden.

Ga ik hier te kort door de bocht en moet ik de nodige files aanpassen om deze style even op mijn scherm (forum) te toveren.

Niet schieten svp :lol:

gr, Hubit

Sorry domweg rechten vergegen te geven :roll:

:evil: :evil: :evil:

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 07 dec 2003, 23:49

Niet erg hoor, wel welkom hier!!!

:D
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Gesloten