Is er software waarmee je buttons kunt bewerken? Ik heb iemand wel eens over "fireworks" gehoord.
Gewoon een programma waarmee je engelse buttons kunt wijzigen.
Buttons
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Carlo Claessen
ehhhhhhhhhhhhhhhh
ehhhhhhhhh
ehhhhhhhhhhhhhh
Waarom denken mensen dat doe ik wel even
LES 1
Niks doe je maar even!!!
Ja ik doe regelmatig buttons veranderen!!!
Ik doe dat met fireworks, maar dat is niet zo maar even nederlandse tekst erop typen!!!
Je moet de psds ervoor hebben, waar ik wel een gelukkige bezitter van ben van vele themes!!!
Vraag het de autheur van het thema via mail netjes en vraag als je echt zelf wilt gaan knoeien ermee eens voor de psds, sommige themaas zijn ervan voorzien!!!
ehhhhhhhhh
ehhhhhhhhhhhhhh
Waarom denken mensen dat doe ik wel even
LES 1
Niks doe je maar even!!!
Ja ik doe regelmatig buttons veranderen!!!
Ik doe dat met fireworks, maar dat is niet zo maar even nederlandse tekst erop typen!!!
Je moet de psds ervoor hebben, waar ik wel een gelukkige bezitter van ben van vele themes!!!
Vraag het de autheur van het thema via mail netjes en vraag als je echt zelf wilt gaan knoeien ermee eens voor de psds, sommige themaas zijn ervan voorzien!!!
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
- Carlo Claessen
http://www.forumimages.com/misc/extra/fiapple_gdk.php
Je hebt gelijk hoor, grotendeels zijn het psd bestanden. Waarschijnlijk hebben de originele auteurs/makers ook wel png varianten, maar aangezien Photoshop iets gangbaarder is dan FW, worden psd's verspreid.
Overigens gebruik ik zelf FW.
Je hebt gelijk hoor, grotendeels zijn het psd bestanden. Waarschijnlijk hebben de originele auteurs/makers ook wel png varianten, maar aangezien Photoshop iets gangbaarder is dan FW, worden psd's verspreid.
Overigens gebruik ik zelf FW.