[Verplaatst] Waar kan ik kleurcodes vinden?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

[Verplaatst] Waar kan ik kleurcodes vinden?
Ik wil de achtergrond kleur van de template "classic" veranderen, maar waar kan ik kleurcodes vinden?
Als je kleurcodes bedoeld als #000000 dan kan je hier wel even een kijkje nemen:
http://www.mycu2.nl/kleuren.htm
http://www.mycu2.nl/kleuren.htm
Doe ik gewoon dan doe ik al gek genoeg
Weer een vraag...
Nu heb ik bijna alle kleuren veranderd, behalve de titelbalken.
De grijze titelbalken steken erg af bij de bruine kleuren die ik heb gebruikt. Maar hoe verander ik deze titelbalken?
Zijn het deze bestandjes die ik dan moet veranderen in Tabel Kop Klasse 1, 2 en 3 ;
Cellpic1.gif
Cellpic3.gif
Cellpic2.jpg
En kan ik deze verwisselen met eigen .gif en .jpg afbeeldingen en naar welke map moet ik ze dan uploaden?
Alvast bedankt
Nu heb ik bijna alle kleuren veranderd, behalve de titelbalken.
De grijze titelbalken steken erg af bij de bruine kleuren die ik heb gebruikt. Maar hoe verander ik deze titelbalken?
Zijn het deze bestandjes die ik dan moet veranderen in Tabel Kop Klasse 1, 2 en 3 ;
Cellpic1.gif
Cellpic3.gif
Cellpic2.jpg
En kan ik deze verwisselen met eigen .gif en .jpg afbeeldingen en naar welke map moet ik ze dan uploaden?
Alvast bedankt
Beter laat dan nooit....
Deze moet je in de map zetten van je template.... {forum}/{template}/images

Deze moet je in de map zetten van je template.... {forum}/{template}/images
[+] Isento at DeviantArt
Weet niet iemand of er een soort foto is van een forum en dat er dan met een soort pijltjes staat aangegeven welk vla, rij, tabel, kop...voor welke code is, of wat er bijvoorbeeld ingezet zou kunnen worden...Een echt duidelijke uitleg over de kleurindeling van het forum ben ik nog niet tegengekomen...Kan iemand mij daar misschien bij helpen, of heeft iemand zelf een lijstje gemaakt met de instellingen..???Alvast bedankt...Greetz

Het lijntje is apart weet zo ff niet welke
[+] Isento at DeviantArt