Wat is het probleem? Ik ben mijn SubSilver stijl aan het aanpassen, andere kleuren etc etc ... nu dat gaat zeer goed, maar ik heb als lettertype iets lichts gekozen, en een donkere achtergrond. Ik dacht, dat ik rond was, ... MAAR als ik dan op mijn forum ga kijken, en bvb de test post bekijk, zie ik dat dus de 'buttons' - ik denk datik het zo moet noemen - een witte achtergrond hebben en daarop dus mijn lichte kleur van tekst, heel onduidelijk. Ik zou graag dus die achtergrond van die buttons op heel het forum willen aanpassen naar een donkere kleur. Ik heb hierbij alvast een afbeelding gezet, om mijn probleem duidelijk te maken, ik zou de achtergrond graag in dat blauwe dat je ernaast kan zien omzetten, maar weet niet hoe, ... is het mogelijk?
Huidige stijl: SubSilver
phpBB versie: 2.0.22
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?Uiteraard, ik ben via mijn administrator inlog naar het management van de stijlen gegaan, ... dat loopt goed, maar ik weet niet hoe ik dus bovenstaande buttons in heel het forum een andere kleur kan geven als achtergrond