Subsilver kleuren bijwerken, ... maar dan ook de buttons...

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
jako_yellow

Subsilver kleuren bijwerken, ... maar dan ook de buttons...

Bericht door jako_yellow » 06 mei 2007, 17:22

Wat is het probleem? Ik ben mijn SubSilver stijl aan het aanpassen, andere kleuren etc etc ... nu dat gaat zeer goed, maar ik heb als lettertype iets lichts gekozen, en een donkere achtergrond. Ik dacht, dat ik rond was, ... MAAR als ik dan op mijn forum ga kijken, en bvb de test post bekijk, zie ik dat dus de 'buttons' - ik denk datik het zo moet noemen - een witte achtergrond hebben en daarop dus mijn lichte kleur van tekst, heel onduidelijk. Ik zou graag dus die achtergrond van die buttons op heel het forum willen aanpassen naar een donkere kleur. Ik heb hierbij alvast een afbeelding gezet, om mijn probleem duidelijk te maken, ik zou de achtergrond graag in dat blauwe dat je ernaast kan zien omzetten, maar weet niet hoe, ... is het mogelijk?

Afbeelding

Huidige stijl: SubSilver

phpBB versie: 2.0.22

Heb je onlangs iets verandert aan je forum?Uiteraard, ik ben via mijn administrator inlog naar het management van de stijlen gegaan, ... dat loopt goed, maar ik weet niet hoe ik dus bovenstaande buttons in heel het forum een andere kleur kan geven als achtergrond

Tom V
Contacteer:

Bericht door Tom V » 06 mei 2007, 19:06

Wat je zou kunnen doen is dit:

Code: Selecteer alles

open 

templates/subSilver/overall_header.tpl

find

/* None-bold submit button */
input.liteoption {
	background-color : {T_TD_COLOR1};
	font-weight : normal;
}

replace with

/* None-bold submit button */
input.liteoption {
	background-color : {T_TD_COLOR3};
	font-weight : normal;
}
Als je dan in admin panel bij subSilver stijl : Table Cell Colour 3: invult, krijgt oa. deze button de kleur die jij hebt gekozen

Gesloten