dit bericht kon ik niet plaatsen in algemene onderwerpen... ...kan een moderator dat misschien doen?
beste mensen van phpbb...
ik heb een game site (oorspronkelijk was het een of andere verhalen site maar we gaan er een game site van maken) en ik heb gemerkt dat als ik die game reviews etc. op het forum in een bericht plaats dat het veel te breed wordt en dat mensen het niet leuk vonden om te lezen omdat het dus veel te breed was... ...nu is het zo dat ik graag de reviews TOCH in een bericht wil plaatsen maar dat het dus wat smaller moet, dat kan wel... ...maar dan wordt het hele forum zo smal...
heeft iemand misschien een idee?
klein probleempje...
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

klein probleempje...
Forum Hoster. Gratis, snel en gemakkelijk je eigen phpBB3 forum.
Algemene onderwerpen is niet geschikt voor dit soort topics, ik laat hem (onder voorbehoud) dan ook hier staan! 
Wat is precies het doel wat wilt bereiken? Wil je (bepaalde) topics smaller weergeven, of het complete forum? Het is me een beetje onduidelijk op dit moment...
Graag wat meer info, zodat je beter geholpen kunt worden! 

Wat is precies het doel wat wilt bereiken? Wil je (bepaalde) topics smaller weergeven, of het complete forum? Het is me een beetje onduidelijk op dit moment...

hij wil de stickys om het maar even te vertalen kleiner weergeven dan het forum zelf. Als ik het zo beetje mag uitleggen.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
Kan met de tags ?
Code: Selecteer alles
[size=6][/size]