arcade spelletjes
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
arcade spelletjes
mischien is de vraag hier al veel gesteld geweest..............
Wie kan mij helpen om op mijn GRATIS forum de uitleg te geven hoe ik daar een spelletje of 4 kan plaatsen? er is heel veel vraag naar spelletjes maar ik kan helaas niets vinden van uitleg hoe ik dit erop moet krijgen!
Heel erg bedankt alvast voor de mensen die me daaraan willen helpen!
Groetjes
Wie kan mij helpen om op mijn GRATIS forum de uitleg te geven hoe ik daar een spelletje of 4 kan plaatsen? er is heel veel vraag naar spelletjes maar ik kan helaas niets vinden van uitleg hoe ik dit erop moet krijgen!
Heel erg bedankt alvast voor de mensen die me daaraan willen helpen!
Groetjes
-
-
Aangezien je adres hier niet vermeld staat kan ik je alleen maar een algemeen antwoord geven.Blondineke schreef:Hoe bedoeld u ? is dit omdat het om een gratis forum gaat? Groeten en dank.
Veel gratis forums hebben als nadeel dat je maar beperkte mogelijkheden hebt in vergelijking met de zgn. niet-gratis forums.
Zo heb je op veel gratis forums geen FTP-toegang (of zeeeeeer beperkt), op een aantal heb je de keuze uit een aantal templates, en kan je vaak geen eigen modificaties aanbrengen die niet standaard worden aangeboden.
Het voordeel is dat het gratis is, en bijna alles kant-en-klaar geleverd wordt.
Volgens Bee is er op jouw gratis forum geen mogelijkheid tot het plaatsen van spelletjes. Misschien omdat je geen FTP-toegang hebt, misschien doordat alles kant-en-klaar is ingesteld en je geen eigen wijzigingen daarin kan aanbrengen.
Als je specifieke zaken wil op je huidige gratis forum, dan geef ik je het advies om een keer contact op te nemen met je host. Indien het dan niet gaat, dan zou je kunnen kijken naar betaalde hosting.
Dat kan vaak al vanaf een paar euro per maand, dus dat hoeft helemaal niet zo duur te zijn. En ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat de voordelen groter zijn dan het nadeel dat je ervoor moet betalen...
Succes ermee!
-