Kerstsmileys (witte rand)
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Kerstsmileys (witte rand)
Hey,
ik heb de kerstsmileys aan de praat gekregen, maar nuu is er bovenop de mooie rode kerstmuts een lelijke witte pixellige rand.
ze zijn niet zo mooi rond zoals hier...
Hoe komt dit?
ik heb de kerstsmileys aan de praat gekregen, maar nuu is er bovenop de mooie rode kerstmuts een lelijke witte pixellige rand.
ze zijn niet zo mooi rond zoals hier...
Hoe komt dit?
Het komt omdat het waarschijnlijk een gif bestandje is. Dan heb je dat wel vaker. Met name als dat gemaakt is voor een witte achtergronden terwijl je hem gebruikt op een donkere achtergrond.
Oplossing:
Is er volgens mij niet. in iedergeval geen simpele. Je zou ze in photoshop kunnen bewerken maar dat is erg veel werk en ik denk niet dat het mooi wordt.
Je kunt ook proberen ze te converteren naar jpg bestandjes maar ik twijfel of dat mooi wordt.
Tip: Zoek naar kerstsmiley's voor donkere achtergrond. Als ik er toevallig tegen kom zal ik aan je denken.
Oplossing:
Is er volgens mij niet. in iedergeval geen simpele. Je zou ze in photoshop kunnen bewerken maar dat is erg veel werk en ik denk niet dat het mooi wordt.
Je kunt ook proberen ze te converteren naar jpg bestandjes maar ik twijfel of dat mooi wordt.
Tip: Zoek naar kerstsmiley's voor donkere achtergrond. Als ik er toevallig tegen kom zal ik aan je denken.
-
- colintjuh1