missend stukje code kennisbank??

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
nixxo

missend stukje code kennisbank??

Bericht door nixxo » 14 jul 2006, 20:25

Hoi allemaal,
Ik heb het idee dat er een stukje code mist in het onderdeel "hoe maak ik een template" nl na het stukje uitleg over het veranderen van de plaatjes volgt vervolgens het aanpassen van css, in de overall_header.tpl waar vervolgen staat verander code <link> naar code <link> ....wat moet er veranderd worden?? voorzover ik het begrijp is het na deze verandering mogelijk om direct in subsilver.css veranderingen aan te brengen. ik ben benieuwd wat waar in veranderd dient te worden?? in de overall_header.tpl staat bij mij deze code: <!-- link rel="stylesheet" href="templates/subSilver/{T_HEAD_STYLESHEET}" type="text/css" -->

alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door nixxo op 15 jul 2006, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
NiXXo

Stef

Bericht door Stef » 14 jul 2006, 20:46

Het is inderdaad een fout in onze kennisbank, wat we niet 1,2,3 kunnen herstellen.

Je moet dit:

Code: Selecteer alles

<!-- link rel="stylesheet" href="templates/subSilver/{T_HEAD_STYLESHEET}" type="text/css" -->
Veranderen in:

Code: Selecteer alles

<link rel="stylesheet" href="templates/subSilver/{T_HEAD_STYLESHEET}" type="text/css">

nixxo

bedankt

Bericht door nixxo » 15 jul 2006, 10:41

okay, bedankt ben ik mee geholpen! :D :bier:

cya
NiXXo

Gesloten