Tekst grootte ofzow

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Mwtvz

Tekst grootte ofzow

Bericht door Mwtvz » 10 jul 2006, 22:54

Ik heb dus een website:

http://mwtvz.mw.funpic.de/huiswerk3k/ ( Niet lachen om het onderwerp........Mensen in mijn klas vinden het een goed iedee enz..)

Maar telksen als ik iemand naar mijn website laat gaan om er ff naar te kijken ofzow (Of alles werkt enz..) Dan zeiken ze om de lettertype, bij de 1 is hij te groot.. En bij de ander is hij weer te klein.. En de meeste mensen weten de oplossing wel om die lettertype normaal te krijgen..Maar sommige ook niet...Het is maf, want bij mijn vorige huiswerksite had ik er geen last van...
Is het iets met de website ofzow ?

- Mwtvz

DaMnNaTiOn
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 10 jul 2006, 23:11

Ok, wat moet dan de normale grootte zijn van de tekst?
Want hier is het gewoon goed leesbaar en 'normale' grootte.

btw, topic verplaatst naar Stijlen Support
lastmodified.net

Mwtvz

Bericht door Mwtvz » 11 jul 2006, 07:02

Nou, dan ben jij 1 van de gene die zijn lettergrootte normaal heeft. Er zijn ook mensen waarbij het anders is.
Is er niet een commando ofzow die er voor zorgt dat je lettergrootte verandert wordt als je op m'n site komt ?

- Mwtvz

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 11 jul 2006, 08:06

Vraag eens of ze een screenshot kunnen maken als ze vinden dat de grootte niet klopt. Ze kunnen dit ook zelf in hun browser instellen.

Gesloten