ik heb gelezen dat je bij het maken van je eigen template de pics zelf kunt kleuren/aanpassen, maar de cellpic1.gif krijg ik niet aangepast. ik heb het geprobeerd maar ineens was de pic een stuk korter in mijn forum. nu heb ik gezien dat ik met mijn photoshop dat gifpicje niet kan veranderen, ook al sla ik hem op als een gif-bestand. dat zal misschien liggen aan het feit dat het een oudere versie is van photoshop? de cellpic.jpg heb ik wel in een andere kleur gekregen.
ik zit nu dus met een kleiner (cellpic1.gif) balkje in mijn forum. er het originele cellpicje overheen zetten had ook geen effect..
je kunt zeker van die cellpic1.gif geen .jpg maken? en met welk programma kan ik dat .gif bestandje nog meer bewerken?
groetjes van manamana
probleem met cellpic1.gif
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Een programma is niet zo heel moeilijk te vinden.
Paint.net is een gratis programma.
Maarja, je kan daar een JPG van maken, dan moet je de template bestanden aanpassen.
Je zoekt op elk bestand in de template waar cellpic1.gif staat(ik weet niet zo snel welke) naar 'cellpic1.gif' en verplaatst dat met 'cellpic1.jpg'.
Bloe.
Paint.net is een gratis programma.
Maarja, je kan daar een JPG van maken, dan moet je de template bestanden aanpassen.
Je zoekt op elk bestand in de template waar cellpic1.gif staat(ik weet niet zo snel welke) naar 'cellpic1.gif' en verplaatst dat met 'cellpic1.jpg'.
Bloe.

» Bloe.net