foutmeldingen, wat te doen :S?

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
klarabella

foutmeldingen, wat te doen :S?

Bericht door klarabella » 31 aug 2005, 14:44

Hey,

Gisteren heb ik via het administratiepaneel wat onderdelen verandert, en alles werkte, ik wilde net naar mijn forum en zie

Code: Selecteer alles

Warning: message_die(): Unable to access ./../language/lang_english/lang_main.php in /data/members/free/tripod/nl/h/o/l/hollandwar/htdocs/phpBB2/includes/functions.php on line 664

Warning: message_die(./../language/lang_english/lang_main.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/members/free/tripod/nl/h/o/l/hollandwar/htdocs/phpBB2/includes/functions.php on line 664

Warning: message_die(): Failed opening './../language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib') in /data/members/free/tripod/nl/h/o/l/hollandwar/htdocs/phpBB2/includes/functions.php on line 664
phpBB :

Could not connect to the database 
Wat is er gebeurd :S? volgens een aantal mensen ligt hij er al langer uit, ik werk met Lycos.

BVD,

Dean

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 31 aug 2005, 15:12

de engelse taal bestaat niet, en hij kan geen connectie maken met de database, wanneer hij het ooit wel heeft gedaan, moet je gewoon wachten ;)

klarabella

Bericht door klarabella » 31 aug 2005, 15:32

paulus schreef:de engelse taal bestaat niet, en hij kan geen connectie maken met de database, wanneer hij het ooit wel heeft gedaan, moet je gewoon wachten ;)
Okey, bedankt, ik dacht al daftr ik iets fout gedaan had

Gesloten