Gedownloade stijl toevoegen??
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Gedownloade stijl toevoegen??
Hoi,
Ik heb via de phpbb site een stijl gedownload (subred) alleen weet ik niet hoe ik deze dan in de config van mijn forum krijg. Hij komt namelijk niet in het lijstje bij Stijlen Beheer te staan, moet ik daar nog iets extra's voor doen? Hij staat nu op mijn harde schijf maar er staat nergens aangegeven of ik hem dan in een speciale map moet plaatsen oid.
Alvast bedankt,
Dreamzy
Ik heb via de phpbb site een stijl gedownload (subred) alleen weet ik niet hoe ik deze dan in de config van mijn forum krijg. Hij komt namelijk niet in het lijstje bij Stijlen Beheer te staan, moet ik daar nog iets extra's voor doen? Hij staat nu op mijn harde schijf maar er staat nergens aangegeven of ik hem dan in een speciale map moet plaatsen oid.
Alvast bedankt,
Dreamzy
Waar kan ik die map templates dan vinden? En hoe upload ik de stijl precies naar mijn forum? Sorry dat ik zoveel vraag, maar ik heb er niet echt veel verstand van...Luuk schreef:Je moet de stijl natuurlijk eerst uploaden naar je forum, naar de map templates om precies te zijn.
Dan moet je hem nog installeren via het admin menu bij Installeer stijl.
normaal als je een forum hebt heb je een host geregistreerd ?
right ?
zoja dan krijg je ALTIJD wel een mail met de info van bijvoorbeeld waar je forum kunt bezoeken enzo, maar normaal krijg je daar ook de gehevens van je ftp in
zoniet, zoals bij exocrew kun je dingen uploaden via hun site, dan staat er een link naar de member area dus dan kun je daar uploaden, maar bij exocrew lukte dat niet goed bij mij dat templates uploaden ...
mja, kzou zeggen ff mailbox chekken dus ...
veel geluk :thumb:
right ?
zoja dan krijg je ALTIJD wel een mail met de info van bijvoorbeeld waar je forum kunt bezoeken enzo, maar normaal krijg je daar ook de gehevens van je ftp in
zoniet, zoals bij exocrew kun je dingen uploaden via hun site, dan staat er een link naar de member area dus dan kun je daar uploaden, maar bij exocrew lukte dat niet goed bij mij dat templates uploaden ...

Ik heb mijn mail gecheckt en heb alleen een mailtje met de url van mijn forum en mijn inloggegevens. Verder niets over ftp dus. Ik heb een forum aangemaakt via phpbb, zou dat dan daar ergens op de site moeten staan en zoja waar?gunstn schreef:normaal als je een forum hebt heb je een host geregistreerd ?
right ?
Ik heb mijn forum via de url http://nl.forum-host.com/ aangemaakt. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen 

Ik ga binnenkort over op een betaalde host, maar nu heb ik ff een gratis host om alles uit te proberen etc. http://www.freeserverhost.com Je hebt wel een reclame balkje bovenin maar het is voor mij ook maar tijdelijk dus....