Hoe Maak Je Een Eigen Style
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hoe Maak Je Een Eigen Style
Hi Allemaal..
Ik wil een eigen template maken. Er is gezegd dat je de Tutorial moet lezen maar daar staat alleen hoe je plaatjes kan veranderen. Ik wil van 0 helemaal een eigen forum maken. Ik wil geen andere style ombouwen of zo.. Welke programma heb ik nodig ?
Kan ik meer info krijgen A.U.B.
Ik wil een eigen template maken. Er is gezegd dat je de Tutorial moet lezen maar daar staat alleen hoe je plaatjes kan veranderen. Ik wil van 0 helemaal een eigen forum maken. Ik wil geen andere style ombouwen of zo.. Welke programma heb ik nodig ?
Kan ik meer info krijgen A.U.B.
http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=7
hier zul je al een eind mee opschieten
KB-phpbb.nl
dan heb je nog wat teken programma's nodig maja daar ben ik zelf nog naar op zoek
svennson
//edit
sorry niet aandachtig gelezen
een eigen forum maken ? dan is dat wel een nieuw scripten ? of bedoel je een eigen template ? ik veronderstel het laatste
wel dan kun je vanaf nul beginnen via die tut . je opend je overall_header dat is het bovente deel een je edit alle bestanden ....
KB-phpbb.nl
dan heb je nog wat teken programma's nodig maja daar ben ik zelf nog naar op zoek

svennson
//edit
sorry niet aandachtig gelezen
een eigen forum maken ? dan is dat wel een nieuw scripten ? of bedoel je een eigen template ? ik veronderstel het laatste
wel dan kun je vanaf nul beginnen via die tut . je opend je overall_header dat is het bovente deel een je edit alle bestanden ....
Ik sanp van die tutorial. Maar hebben die eerste Style makers ook zo gemaakt ? Neeee..
Ik wil helemaal van 0 beginnen. Het is niet alleen maar een code wijzigen denk ik. Hoe maken die gozers templates die verkopen. Ze maken van die templates waar je mond van open staat. Hoe maken zij die templates??
De cellen veranderen. Bijvoorbeel niet alleen een rechte balk maar een een balk met aan de linker kant een ander picture, in het midden andere picture en aan de rechter kant zelfde picture als de linker kant. Dat bedoel ik...
Ik wil helemaal van 0 beginnen. Het is niet alleen maar een code wijzigen denk ik. Hoe maken die gozers templates die verkopen. Ze maken van die templates waar je mond van open staat. Hoe maken zij die templates??
De cellen veranderen. Bijvoorbeel niet alleen een rechte balk maar een een balk met aan de linker kant een ander picture, in het midden andere picture en aan de rechter kant zelfde picture als de linker kant. Dat bedoel ik...
- Bas
- Contacteer:
Vaak gebaseerd op een subSilver, maar dan zeer hevig aangepast! 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
gewoon code
als je dat wilt gewoon code opensmijten en alle variable die dan zo staan {weetikveel} ergens opslaan of bovenaanzetten en op nieuw beginnen
vanaf 0
vanaf 0
Re: http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=7
Heb je al aan Photoshop gedacht?svennson schreef:hier zul je al een eind mee opschieten
KB-phpbb.nl
.
je kunt een try-out downe op http://www.adobe.com
neem anders ff contact met me op

thetrinithy@hotmail.com:: iedereen die me al had toegevoegd, doe dat ff opnieuw ok?
wet jij
hier staat een hoop info dus ik bezoek hem wel nog ... niet actief