Mijn style nog in de maak

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
sundai
Contacteer:

Mijn style nog in de maak

Bericht door sundai » 18 jan 2005, 21:57

Hoi allemaal, ik begin pas net met stylen en dit is de eerste template die ik heb gemaakt, nouja hij is nog niet af. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden maar hou er dus wel rekening mee dat dit mijn eerste keer is :oops: Owja het is overigens de subred template die ik bewerkt heb :lol:

http://www.sundai.nl/forum/index.php

Eminemzdogz

Bericht door Eminemzdogz » 18 jan 2005, 21:59

Korrelige plaatjes.. en verder lijkt hij me nog standaard of heb je al aanpassingen aan de template zelf gemaakt??
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

sundai
Contacteer:

Bericht door sundai » 18 jan 2005, 22:01

Nee dat heb ik niet gedaan :oops: ik heb helemaal geen verstand van php haha maar wou eens een template in mijn eigen kleuren hebben :wink:

Eminemzdogz

Bericht door Eminemzdogz » 18 jan 2005, 22:30

sundai schreef:Nee dat heb ik niet gedaan :oops: ik heb helemaal geen verstand van php haha maar wou eens een template in mijn eigen kleuren hebben :wink:
Haha oke.. nou je hoeft om 'n template te maken geen verstand van php te hebben.. je moet alleen een beetje html kennen :wink: alle grafische veranderingen maak je in de zogenaamde template (*.tpl) bestanden.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

sundai
Contacteer:

Bericht door sundai » 19 jan 2005, 12:50

Ow ik dacht dat je daarvoor php moest kennen :oops: scheelt weer want html ken ik wel aardig :D

Gesloten