Probleem met juist geladen style

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
radincas

Probleem met juist geladen style

Bericht door radincas » 24 nov 2004, 20:04

Ik heb zojuist om mijn forum een andere template geladen maar tot mijn grote schrik is alles zwart geworden en met hele kleine lettertjes .. Ik kom er nu dus niet meer in en kan het dus niet meer veranderen ??
Wie heeft er een manier om dit toch wel voor elkaar te krijgen ??
Alvast bedankt.

De url is http://www.engelsebulldogforum.nl

Bee

Bericht door Bee » 24 nov 2004, 20:14

Als je in de database kan, moet je in een bepaalde rij in de tabel phpbb_config het thema op 1 zetten, dat is namelijk subSilver, en dan kan je weer gebruik maken van de site voorlopig.
... Maar ik modereer (nog) niet.

radincas

Bericht door radincas » 25 nov 2004, 08:46

Nou dat is nu net de truc ik kan helemaal niets zien !!
De lettertjes zijn supermini en zwart en de achtergrond is ook zwart !!

Stef

Bericht door Stef » 25 nov 2004, 12:35

Ik zou dit via de database oplossen zet het stijl nummer van de oude template weer goed in phpbb_users. :)

radincas

Bericht door radincas » 25 nov 2004, 14:27

Als het goed is kan ik er vanavond weer bij via dus wsftp .. ik hoop dat ik dan de boel recht kan zetten want ook als ik nu via adminstratiepaneel inlog kom ik er dus totaal niet achter wat wat is want die ziet er hetzelfde uit als de hoofdpagina :(

Coen

Bericht door Coen » 25 nov 2004, 14:49

Volg dan deze tip op van bee:
bee schreef:Als je in de database kan, moet je in een bepaalde rij in de tabel phpbb_config het thema op 1 zetten, dat is namelijk subSilver, en dan kan je weer gebruik maken van de site voorlopig.
Op deze manier kun je zonder je site te gebruiken (met phpMyAdmin) je profiel terug zetten op subSilver! :roll:

radincas

Bericht door radincas » 25 nov 2004, 14:59

Mijn hemel ik ben zo blond als wat want dit heb ik dus nog niet eerder aan de hand gehad .. :oops:
Is er misschien anders iemand die mij eventueel vanavond daarbij zou willen assisteren ??
Zo ja heel graag een emailtje dan kunnen we eventueel via de msn de boel weer op orde krijgen ??
Zou ik enorm mee geholpen zijn ...........

Gesloten