LiteVision style incomplete...

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
DoingK

LiteVision style incomplete...

Bericht door DoingK » 11 nov 2004, 17:39

Ik heb zelf een forum met een phpbb style: LiteVision

http://forum.insane-langaming.nl

echter mis ik een aantal handige en belangrijke onderdelen vergeleken met de standaard phpbb stijl.

Zo staat er boven ieder topic een knop voor 'nieuw topic' en 'nieuwe reply' echter onderaan de topics staat deze regel niet. vooral bij grotere topics moeten de mensen dan dus helemaal naar boven weer terug scrollen om een reply te kunnen geven. (om het niet te lastig te maken, hebben we nu het max berichten per pagina maar op 10 gezet, om de scroll afstand te verkleinen)

Verder wat ik ook mis, is in de 'gebruikerslijst' de mogelijkheden om de lijst te sorteren op bepaalde criteria.

Is er een mogelijkheid om deze opties makkelijk te voorschijn te halen, of word het maar zoeken naar een andere stijl?

Stef

Bericht door Stef » 11 nov 2004, 17:46

Je kunt het zelf aanpassen ja, templates/stijlnaam/ en in die map staat alles wat je wil, ik ken de stijl niet maar je kunt misschien wel simpel copy pasten.

Voor de boel van sorteren; moet je even de code uit templates/subSilver/memberlist_body.tpl pakken :)

DoingK

Bericht door DoingK » 11 nov 2004, 22:59

Na een beetje zoekwerk is de sorteerfunctie in de pagina een feit. alvast bedankt.

Ik zou alleen wel willen weten in welke file die knoppen zitten.

Of is er bijv een _body.tpl file waarin ik die code moet zoeken?

als ik weet in welke het zit, kan ik de code vergelijken met mn andere forum, waar die knoppen wel onderaan zitten.

Stef

Bericht door Stef » 12 nov 2004, 09:37

viewforum_body.tpl, maar let wel op er zijn wel template verschillen.

Gesloten