Mogelijkheid om te zoeken op IP
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Blaatpraat
- Contacteer:
Mogelijkheid om te zoeken op IP
Ik heb waarschijnlijk last van een 'forumbot' of iets dergelijks.
Een 'gast' probeert meerdere malen ergens te posten, terwijl gasten niet kunnen posten op mijn forum. Ik heb de sessions al uit de database verwijdert, en toch komt hij terug.
Nu heb ik wel zijn IP, maar ik kom er achter dat er geen zoekfunctie op IP voor admins op phpbb zit. Ik gebruik PhpBB 2.0.6.
Dus is er een mogelijkheid om te zoeken op IP in phpbb?
Een 'gast' probeert meerdere malen ergens te posten, terwijl gasten niet kunnen posten op mijn forum. Ik heb de sessions al uit de database verwijdert, en toch komt hij terug.
Nu heb ik wel zijn IP, maar ik kom er achter dat er geen zoekfunctie op IP voor admins op phpbb zit. Ik gebruik PhpBB 2.0.6.
Re: Mogelijkheid om te zoeken op IP
Je zoekt deze mod, ik heb er zelf ook al vele malen dankbaar gebruk van gemaakt. Je kunt hem zelf nog uitbreiden zodat hij zoekt op registratie IP, shoutbox posts enz.Blaatpraat schreef:Ik heb waarschijnlijk last van een 'forumbot' of iets dergelijks.
- Blaatpraat
- Contacteer:
Re: Mogelijkheid om te zoeken op IP
dat zit er in het pakketje bij hoe dat moet?mosymuis schreef: Je kunt hem zelf nog uitbreiden zodat hij zoekt op registratie IP, shoutbox posts enz.
of moet je dat zelf een beetje gaan uitvissen?