Ik heb ff een vraagje....Dit is al de 2e keer dat ik een goedlopende mod wil verwijderen. Wat ik dan doe is alle files verwijderen en de gemodificeerde files terugbrengen in oude staat. Wat ik niet weet is hoe ik de database weer kan terugzetten. Kan dit kwaad op den duur of hoef ik me hier geen zorgen over te maken?
Bijvoorbeeld bij de auto_delete_users 1.10 is er een installatiefile die je moet runnen om de database te updaten, er zit geen de-installatiefile bij...hoe doen jullie dat?
De-installeren mods
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Stukje code uit install file vna de auto delete users mod:
Als je bijvoorbeeld dit er weer uit wil gooien zijn er twee manier om dat te doen:
1. De makkelijke manier, ga naar je phpmyadmin > Klik bij de tabel (deze keer phpbb_config) op Verkennen (of Browse). Zoek dan de toegevoegde velden op, dezen staan waarschijnlijk allemaal op de laatste pagina, je moet dus naar de laatste pagina toe, dat kun o.a. doen door op de >> knop te drukken... Dan zie je als het goed is bijvoorbeeld de rij 'admin_auto_delete_days' staan. Deze rij kun je dan verwijderen door op de kleine prullenbak te drukken die voor rij staat...
2. De wat moeilijkere manier, ga weer naar je phpmyadmin, klik op het tabblad SQL en typ de volgende querie in, voorbeeldje:
Staat in je nivisec_install.php file. Nu kun je door de volgende querie in te typen de regel verwijderen:
Code: Selecteer alles
$sql_queue = array(
"INSERT INTO `phpbb_config` ( `config_name` , `config_value` )
VALUES (
'admin_auto_delete_days', '999'
)",
VALUES (
'admin_auto_delete_days_inactive', '999'
)",
VALUES (
'admin_auto_delete_inactive', '0'
)",
VALUES (
'admin_auto_delete_non_visit', '0'
)",
VALUES (
'admin_auto_delete_total', '0'
)",
VALUES (
'admin_auto_delete_minutes', '20'
)",
VALUES (
'last_auto_delete_users_attempt', '0'
)",
VALUES (
'admin_auto_delete_days_no_post', '999'
)",
VALUES (
'admin_auto_delete_no_post', '0'
)"
);
1. De makkelijke manier, ga naar je phpmyadmin > Klik bij de tabel (deze keer phpbb_config) op Verkennen (of Browse). Zoek dan de toegevoegde velden op, dezen staan waarschijnlijk allemaal op de laatste pagina, je moet dus naar de laatste pagina toe, dat kun o.a. doen door op de >> knop te drukken... Dan zie je als het goed is bijvoorbeeld de rij 'admin_auto_delete_days' staan. Deze rij kun je dan verwijderen door op de kleine prullenbak te drukken die voor rij staat...
2. De wat moeilijkere manier, ga weer naar je phpmyadmin, klik op het tabblad SQL en typ de volgende querie in, voorbeeldje:
VALUES (
'admin_auto_delete_days', '999'
)",
DELETE FROM `phpbb_config` WHERE `config_name` = 'admin_auto_delete_days' LIMIT 1
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.