Random Banner - foutmeldingen

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
toetertje

Random Banner - foutmeldingen

Bericht door toetertje » 11 mei 2004, 22:10

EDIT: Solved! Kan dicht wat mij betreft, inmiddels wat beters gevonden.

Ik heb vanavond de Random Banner HAck geinstalleerd, maar iets is niet helemaal gegaan.

Of ik krijg eerst de melding dat een aantal headers al verzonden zijn en zie dan mijn banner niet, of ik zie de banner wel prima, maar het menu niet goed (op zich is dat wel gemakkelijk aan te passen denk ik)

of is krijg geen foutmelding en zie de banner ook niet.

Ik krijg deze foutmelding:
Warning: rand(): Invalid range: 0..-1 in /home/prepaid_44/www/mannen/includes/page_header.php on line 381

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/prepaid_44/www/mannen/includes/page_header.php:381) in /home/prepaid_44/www/mannen/includes/page_header.php on line 519

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/prepaid_44/www/mannen/includes/page_header.php:381) in /home/prepaid_44/www/mannen/includes/page_header.php on line 521

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/prepaid_44/www/mannen/includes/page_header.php:381) in /home/prepaid_44/www/mannen/includes/page_header.php on line 522
Op rij 381 uit de code zie ik dit:

Code: Selecteer alles

$rnd_nr = rand(0,$db->sql_numrows($result)-1);
Rij 512-522 uit de code:

Code: Selecteer alles

if (!empty($_SERVER['SERVER_SOFTWARE']) && strstr($_SERVER['SERVER_SOFTWARE'], 'Apache/2'))
{
	header ('Cache-Control: no-cache, pre-check=0, post-check=0');
}
else
{
	header ('Cache-Control: private, pre-check=0, post-check=0, max-age=0');
}
header ('Expires: 0');
header ('Pragma: no-cache');
Weet iemand wat ik fout doe?

Gesloten