Permissies

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
christel
Contacteer:

Permissies

Bericht door christel » 22 apr 2004, 19:40

Ik weet niet of ik het hier op de juiste plaats neerzet... :oops:

Anyway....wat ik wil is dat nieuw geregistreerde gebruikers pas ná het voorstellen op het forum (dus pas na 1 post) de rest van het forum kunnen zien. Moet dit via de gebruikersgroepen?

Is dit mogelijk met de normale acp of moet ik hier een speciale mod voor instellen? Ik heb al de extra permissie 1.01 geinstalleerd.....

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 22 apr 2004, 19:42

christel
Contacteer:

Bericht door christel » 22 apr 2004, 21:24

Ik heb hem geinstalleerd. Op het eerste gezicht lijkt hij te werken (na wat gedoe) maar na het aanmelden van een testaccount, blijkt dus dat deze persoon gewoon het hele forum kan zien, ook zonder een post gemaakt te hebben. Moet ik nu alle forums op verborgen zetten? Of gesloten groepen maken?

Pfff.....ik snap echt 3 x nix van dat groepsgebeuren.....is er niet ergens een tutorial die me dit soort dingen kan uitleggen? Of vraag ik nu heel erg naar de bekende weg?

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 23 apr 2004, 13:11

1. Je moet eeen groep maken Waar je alleen in kan komen als je een bericht hebt.

2. Je moet bij forum permissies instellen dat leden in het 'voorstel forum' kunnen posten en de rest van de forums posten op private.

3. Nu moet je bij groepen permissies de de groep selecteren en de groep toegang geven.

christel
Contacteer:

Bericht door christel » 23 apr 2004, 14:32

Yeah......tis gelukt.... :bier: Geef mij maar het installeren van een mod, gaat me beter af dan het beheer van een acp... :wink: :roll:

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 23 apr 2004, 16:11

In de volgende versie van phpbb (2.2) is dat veel moeilijker geregeld hoor. Dit is dan nog redelijk simpel............

Gesloten