Nu heb je wanneer je veel berichten hebt hetvolgende:
[ Ga naar Pagina: 1, 2 ]
Is er ook een mogelijkheid om er voor te zorgen dat er een knopje "Alles" bij komt? zodat je alle berichten onder elkaar krijgt?
Ga naar Pagina: 1, 2, Alles
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Blaatpraat
- Contacteer:
- Cheeta
- Contacteer:
niet zover ik weet maar ik snap het nut daarvan niet
Stel je hebt 415 berichten in 1 topic en dat zet je allemaal onder elkaar. Dan crahst of je server of de bezoekers pc omdat die het niet aan kan.
En dan nog maar niet gehad te hebben over als die wel zou werken (RSI verschijnselen zullen dan sterk opkomen)
Stel je hebt 415 berichten in 1 topic en dat zet je allemaal onder elkaar. Dan crahst of je server of de bezoekers pc omdat die het niet aan kan.
En dan nog maar niet gehad te hebben over als die wel zou werken (RSI verschijnselen zullen dan sterk opkomen)
Don't mess with BD and save the Cheeta's!
- superman5000
- Contacteer:
- Blaatpraat
- Contacteer:
als je een onderwerp leest... wanneer er stuk of 5 pagina;s zijn met fotos, dan wil je die soms wel snel onder elkaar kunnen zien.
Ik zag dat het bij InfoPop forums er standaard in zat, en zo supersloom gaat het nite... hehe zal alleen wel ff trafic in je database geven.
Maar is er een mogelijkheid voor?
Ik zag dat het bij InfoPop forums er standaard in zat, en zo supersloom gaat het nite... hehe zal alleen wel ff trafic in je database geven.
Maar is er een mogelijkheid voor?