Goedkeuren nieuwe registratie via popup
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Goedkeuren nieuwe registratie via popup
Is er een mod, waarbij je als admin een popup krijgt zodra je op het forum komt als er een nieuw iemand zich heeft geregistreerd en je dit als admin moet goedkeuren?
Want ik weet dat je via configuratie in je adminpanel kan instellen dat je als admin een mailtje krijgt om iemand goed te keuren maar kan dat ook via een popup om het forum???
Groetjes, Jeroen
Want ik weet dat je via configuratie in je adminpanel kan instellen dat je als admin een mailtje krijgt om iemand goed te keuren maar kan dat ook via een popup om het forum???
Groetjes, Jeroen
ja owke een mailtje voldoet wel. Maar ik ga over een paar maanden naar het buitenland en kan misschien niet overal mijn bekijken. En mij lijkt het makkelijker dat ik dat dan via het forum zou kunnen doen via popup of dat ik mischien in het adminpanel de gebruikers bijv. moet "aanvinken" ofzo dat ze dan geaccepteerd zijn?!
Groetjes, Jeroen
Groetjes, Jeroen
thanks! Bij de mod die je geeft moos daar komen de gebruikers die je dus normaal via email moet activeren in een lijst te staan in je adminpanel en daar kan je die mensen dan of deleten of activeren toch he?
En krijg je dan nog wel die email en moet je er dan iets mee doen of die kan je dan dus gewoon negeren of krijg je ook geen email meer?
Iig heel erg bedankt dit is, volgens mij, wat ik zoek als het is zoals ik hierboven beschreven heb.
Groetjes, Jeroen
En krijg je dan nog wel die email en moet je er dan iets mee doen of die kan je dan dus gewoon negeren of krijg je ook geen email meer?
Iig heel erg bedankt dit is, volgens mij, wat ik zoek als het is zoals ik hierboven beschreven heb.
Groetjes, Jeroen
De account activatie verandert niet, als jij deze op admin hebt staan ontvang je dus nog steeds een mailtje, waarmee je het account kunt activeren. Het enige wat deze mod doet is alle leden met een gedeaciveerd account onder elkaar zetten, met een linkje erbij om ze te activeren. Als je dat doet via het adminpanel kan je de email dus negeren.jeroen84 schreef:En krijg je dan nog wel die email en moet je er dan iets mee doen of die kan je dan dus gewoon negeren of krijg je ook geen email meer?
ik heb net een iets andere:
http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=1866
volgens mij bijna dezelfde als die jullie hebben.
wat deze mod kan/doet:
hij kan gebruikers verwijderen, activeren of e-mailen.
hij laat zien wanneer de gebruiker zich registreerde
hij laat zien hoe vaak je hem/haar al gemaild hebt.
hij laat zien wanneer de laatste keer was.
volgens mij bijna dezelfde als die jullie hebben.
wat deze mod kan/doet:
hij kan gebruikers verwijderen, activeren of e-mailen.
hij laat zien wanneer de gebruiker zich registreerde
hij laat zien hoe vaak je hem/haar al gemaild hebt.
hij laat zien wanneer de laatste keer was.
Wat is het voordeel van de laatste
boven die andere?
Groetjes, Jeroen
ik heb net een iets andere:
boven die andere?
Groetjes, Jeroen