Links MOD v1.2.0
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Links MOD v1.2.0
ik heb Links MOD v1.2.0 op mijn forum, hoe kan ik instellen als iemand een link plaatst dat ik eerst toestemming moet geven voor dat de link geplaatst word ?
ik zelf denk dat het probleem hier zit .... heb het handmatig moeten invoeren ...
mysQl
phpbb_link_categories
phpbb_link_config
phpbb_links
in de laatste staat het volgende
wat moet ik hier aan veranderen om
te zorgen dat een link niet meteen zichtbaar is, dat ik toestemming moet geven
en dat de kliks van het aantal bezoekers bij de links gewoon door gaan met oplopen (1,2 ,3 , 4 enz )
kan iemand mij helpen ?
mysQl
phpbb_link_categories
phpbb_link_config
phpbb_links
in de laatste staat het volgende
Code: Selecteer alles
link_active tinyint(1) Nee 1 Veranderen Verwijderen Primaire sleutel Index Unieke waarde Volledige tekst
link_id mediumint(5) Nee auto_increment Veranderen Verwijderen Primaire sleutel Index Unieke waarde Volledige tekst
link_url varchar(100) Nee Veranderen Verwijderen Primaire sleutel Index Unieke waarde Volledige tekst
link_logo_src varchar(120) Ja NULL Veranderen Verwijderen Primaire sleutel Index Unieke waarde Volledige tekst
link_joined int(11) Nee 0 Veranderen Verwijderen Primaire sleutel Index Unieke waarde Volledige tekst
link_hits int(10) UNSIGNED Nee 0 Veranderen Verwijderen Primaire sleutel Index Unieke waarde Volledige tekst
user_id mediumint(8) Nee 0 Veranderen Verwijderen Primaire sleutel Index Unieke waarde Volledige tekst
user_ip varchar(8) Nee Veranderen Verwijderen Primaire sleutel Index Unieke waarde Volledige tekst
last_user_ip varchar(8) Nee Veranderen Verwijderen Primaire sleutel Index Unieke waarde Volledige tekst
link_title varchar(100) Nee Veranderen Verwijderen Primaire sleutel Index Unieke waarde Volledige tekst
link_desc varchar(255) Ja NULL Veranderen Verwijderen Primaire sleutel Index Unieke waarde Volledige tekst
link_category mediumint(8) UNSIGNED Nee 0 Veranderen Verwijderen Primaire sleutel Index Unieke waarde Volledige tekst
te zorgen dat een link niet meteen zichtbaar is, dat ik toestemming moet geven
en dat de kliks van het aantal bezoekers bij de links gewoon door gaan met oplopen (1,2 ,3 , 4 enz )
kan iemand mij helpen ?