ADR
Geplaatst: 05 apr 2004, 09:18
Dit is een voortzetting van het topic in MOD Support.
Nu is het zo dat mijn gewijzigde variant van Advanced Dungeons & Rabbits per monster 20 % kans heeft om een potion te droppen.
Wat ik graag zou willen is:
- dat een gemakkelijk monster slechtere en minder items laat vallen (als hij doodgaat) dan een moeilijk of gevaarlijk monster;
- dat er een goed leveling-up-systeem is. Elke klasse heeft basis-experience, en de hoeveelheid experience dat nodig is voor een volgend level is: BasisExperience * CharLevel * (CharLevel + 1) / 2.
Ook wil ik werken aan een goed systeem van itemgeneratie (geen vaste items) in shops en wat monsters laten vallen. En er moet een naamsysteemkomen a la http://www.battle.net/diablo2exp/items/magic.shtml, waarin het systeem van magische items wordt uitgelegd. Er zijn verschillende magische affixes die invloed hebben op het wapen, op het karakter dat het gebruikt (zowel eigenschappen als skills). De mate van invloed neemt toe met het karakterlevel.
Wie heeft hiervoor goeie ideeen?
Nu is het zo dat mijn gewijzigde variant van Advanced Dungeons & Rabbits per monster 20 % kans heeft om een potion te droppen.
Wat ik graag zou willen is:
- dat een gemakkelijk monster slechtere en minder items laat vallen (als hij doodgaat) dan een moeilijk of gevaarlijk monster;
- dat er een goed leveling-up-systeem is. Elke klasse heeft basis-experience, en de hoeveelheid experience dat nodig is voor een volgend level is: BasisExperience * CharLevel * (CharLevel + 1) / 2.
Ook wil ik werken aan een goed systeem van itemgeneratie (geen vaste items) in shops en wat monsters laten vallen. En er moet een naamsysteemkomen a la http://www.battle.net/diablo2exp/items/magic.shtml, waarin het systeem van magische items wordt uitgelegd. Er zijn verschillende magische affixes die invloed hebben op het wapen, op het karakter dat het gebruikt (zowel eigenschappen als skills). De mate van invloed neemt toe met het karakterlevel.
Wie heeft hiervoor goeie ideeen?