Customizable admin and moderator colors
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Customizable admin and moderator colors
Ik heb deze hack net geinstalleerd..
alleen geeft ie de kleuren alleen weer bij de gebruikers die op dat moment online zijn...
hoe kan ik het zo doen dat hij dit ook weergeeft bij de gebruikers die de afgelopen 24 uur online zijn geweest en bij viepwtopic en de rest van de index ? (zoals bij de kolom laatste bericht)
alleen geeft ie de kleuren alleen weer bij de gebruikers die op dat moment online zijn...
hoe kan ik het zo doen dat hij dit ook weergeeft bij de gebruikers die de afgelopen 24 uur online zijn geweest en bij viepwtopic en de rest van de index ? (zoals bij de kolom laatste bericht)
mja die hack zorgt er dus juist voor dat je 2 extra fontcolors krijgt..
als gevolg in who's online en gewoon bij de index onderaan bij wie online is zie je de mod's en admins in de nieuwe kleur...
maar ik wil die kleuren ook in viewtopic en op de index bij wie het laatst gereageerd heeft
dus feitelijk op het hele forum wil ik die kleur laten zien en niet enkel in who's online en onderaan de index..
ik weet dat het mogelijk is want ik heb het dus ook al op andere forums gezien maar hoe dat is dus de vraag :s
als gevolg in who's online en gewoon bij de index onderaan bij wie online is zie je de mod's en admins in de nieuwe kleur...
maar ik wil die kleuren ook in viewtopic en op de index bij wie het laatst gereageerd heeft
dus feitelijk op het hele forum wil ik die kleur laten zien en niet enkel in who's online en onderaan de index..
ik weet dat het mogelijk is want ik heb het dus ook al op andere forums gezien maar hoe dat is dus de vraag :s
In de bestanden wordt namelijk verwezen naar fontcolor2 en 3, je kunt dus of die wijzigen, of alle bestanden doorspitten en zoeken naar de fontcolors en wijzigen naar de nieuwe nummers.Luuk schreef:FF een vraag, staat in overall_header.tpl een link naar het .css bestand, dus niet het hele bestand in overall_header?
Zo ja, pas in stijl beheer fontcolor 2 aan (moderator) en 3 (admin)