Ik ben op zoek naar de RSS/ XML feed tracker die ik kan gebruiken op de portal home van MX Portal.
Ik wil bronnen zoals, tweakers.net/ fok.nl/ nu.nl kunnen laten zien en als men op de link klikt dat hij link opent in een nieuw scherm.
Wat hier belangrijk is, is dat de maten van de tracker niet groter zijn dan de menu erboven. De trackers moeten links in het menu komen.
MX Portal RSS/ XML feed tracker
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: MX Portal RSS/ XML feed tracker
volgens mij bieden de sites die je opnoemt zelf een dergelijk iets aan in de vorm van een javascriptje... je zou dat er als het goed is in moeten kunnen zetten...dhutten schreef:Ik ben op zoek naar de RSS/ XML feed tracker die ik kan gebruiken op de portal home van MX Portal.
Ik wil bronnen zoals, tweakers.net/ fok.nl/ nu.nl kunnen laten zien en als men op de link klikt dat hij link opent in een nieuw scherm.
Wat hier belangrijk is, is dat de maten van de tracker niet groter zijn dan de menu erboven. De trackers moeten links in het menu komen.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !