Statics, In welk mapje?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Statics, In welk mapje?
Heey, Ik heb me Forum af, Mede dankzij EruleZzz. Maar kan iemand mij ffe vertellen waar ik die Verjaardagen moet plaatsen en Statics? In welk mapje, Ik heb al wat geprobeert meer ik ben doodsbang dat ik iets verkeert doe 

Kom hier ook eens kijken:P Mijn Forum
Komt er dan te staan dat de site niet bestaat? Dan moet je opnnieuw naar mijn site toe en dan ben je ingelogt, Dat ligt gewoon aan Tripod.. 

Neej hoor.. Maar nu niet Offtopic, Ik had deze topic geopent voor een vraaag, Hier ook niet op reageren please 

- WebSiteNet
- Contacteer:
Re: Statics, In welk mapje?
Ik begrijp je vraag niet. Wat probeer je te doen?Vraag schreef:Heey, Ik heb me Forum af, Mede dankzij EruleZzz. Maar kan iemand mij ffe vertellen waar ik die Verjaardagen moet plaatsen en Statics? In welk mapje, Ik heb al wat geprobeert meer ik ben doodsbang dat ik iets verkeert doe
Je kunt van die extra functies voor je Forum downloaden, En ik wil graag verjaadag downloaden, Dat je kan zien waneer er iemand jarig is onder aan gebruikers. Die heb ikgedownload, Maar waar moet ik hem naar uploaden, Ik wil er ook graag Statics opzetten. Dus als iemand mij dat even wil uitleggen 

Ik zie de beschrijving er niet bij staan, En als hij er bij staat is het engels ik wil hem graag Nederlands 

- WebSiteNet
- Contacteer:
Ja, Ik vraag ook of jullie ffe kunnen vertellen hoe je hem instaleerd want er staat dan: ½stat#mondules½Statics bla bla, Maar ik zie het mapje Stat Modules helemaal niet, Dus daarom wil ik graag jullie uitleg, En die is in het Nederlands snapie... 

Een mod is niet een kwestie van een bestandje uploaden, je moet vaak de bestaande bestanden bewerken.
Op phpbbhacks.com (de bekendste en grootste mod-bron) download je de mod's als een .zip bestand, die moet je eerst unzippen.
Daarna staat ergens in de ontstane map een .txt bestand met uitleg wat je allemaal moet doen. Kijk in de kennisbank voor uitleg over het installeren van een mod (modification).
Op phpbbhacks.com (de bekendste en grootste mod-bron) download je de mod's als een .zip bestand, die moet je eerst unzippen.
Daarna staat ergens in de ontstane map een .txt bestand met uitleg wat je allemaal moet doen. Kijk in de kennisbank voor uitleg over het installeren van een mod (modification).