Birthday mod prob

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Bld-

Birthday mod prob

Bericht door Bld- » 20 jan 2004, 23:03

ik krijg deze error, nadat ik alles goed heb gedaan..
Heb zovaak mods geinstalled, maar het blijft bij deze mis gaan.

Code: Selecteer alles

Parse error: parse error in /var/www/html/forum/language/lang_dutch/lang_main.php on line 1028

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1028) in /var/www/html/forum/includes/page_header.php on line 491

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1028) in /var/www/html/forum/includes/page_header.php on line 493

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1028) in /var/www/html/forum/includes/page_header.php on line 494
Het ligt volgens mij aan een klein probleempje, omdat over de tablen enzo al gemaakt zijn...
Ik heb die regels bekeken, maar daar kan nix fout zijn, omdat je daar nix hoefde te veranderen..

Iemand? :roll:

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 21 jan 2004, 16:47

Er is bij het modden van lang_main.php iets mis geggaan. Controleer of het lang array voor regel 1028 is afgesloten met eeen ;.

Bld-

Bericht door Bld- » 21 jan 2004, 17:03

webdev schreef:Er is bij het modden van lang_main.php iets mis geggaan. Controleer of het lang array voor regel 1028 is afgesloten met eeen ;.
thx...ik heb nog uns goed alles door gekeken, maar nu bleek er een fout te zijn in de regel, Er was namelijk ' vergeten... Deze zit gewoon in de hack-zip...dus de fout zit bij ieder1 die um download :roll:

Thx anywayz, werkt nu :thumb:

Gesloten