Probleem

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
PAV
Contacteer:

Probleem

Bericht door PAV » 14 jan 2004, 16:16

Ik heb met EasyMod de Flag-mod geïnstalleerd, maar nu zijn er de volgende problemen: De gebruikerslijst doet het niet; ik krijg een foutmelding:

Algemene Fout

Could not query users

DEBUG MODE

SQL Error : 1054 Unknown column 'user_from_flag' in 'field list'

SELECT username, user_id, user_viewemail, user_posts, user_regdate, user_from, user_from_flag, user_website, user_email, user_icq, user_aim, user_yim, user_msnm, user_avatar, user_avatar_type, user_allowavatar FROM phpbb_users WHERE user_id <> -1 ORDER BY user_regdate ASC LIMIT 0, 50

Line : 151
File : /data/members/free/tripod/nl/a/r/t/arthurforum/htdocs/forum/memberlist.php

-
En in het admin-paneel (bij gebruikersbeheer) klik ik op flags, en krijg dan de volgende foutmelding:

Algemene Fout

Couldn't obtain flags data

DEBUG MODE

SQL Error : 1146 Table 'arthurforum_nl_db.phpbb_flags' doesn't exist

SELECT * FROM phpbb_flags ORDER BY flag_name ASC

Line : 332
File : /data/members/free/tripod/nl/a/r/t/arthurforum/htdocs/forum/admin/admin_flags.php

Nu kan ik dus mijn gebruikerslist niet gebruiken/bekijken. Weet iemand hier een oplossing voor? Of kan ik de MOD op een of andere manier verwijderen?

Podium4

Bericht door Podium4 » 14 jan 2004, 16:19

easymod voert geen sql queries uit, die moet je zelf uitvoeren in je phpmyadmin of door middel van een eventueel bijgeleverde db-update.php ....
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

PAV
Contacteer:

Bericht door PAV » 14 jan 2004, 16:22

Hoe doe ik dat bij mijn admin (er zat namelijk geen db-update.php of iets soortgelijks bij)?

Podium4

Bericht door Podium4 » 14 jan 2004, 16:26

waarschijnlijk staat in de readme van de mod een aantal queries die je moet uitvoeren... dat moet dus in de phpmyadmin onder het tabblad SQL... het phpmyadmin is bereikbaar via het control panel van je host...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Gesloten