Opzoek naar drie SIMPELE mods

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
svandernaalt
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 okt 2008, 18:39

Opzoek naar drie SIMPELE mods

Bericht door svandernaalt » 29 okt 2008, 18:18

Opdracht:Ik zoek 3 mods. Een bbcode hide mod, een inivitation mod en een redirect login wanneer niet- geregistreerden op het forum komen en dan direct de login ervoor krijgen
Beloning/wederdienst:moet ik nog even uitzoeken
Neem contact op via:weggehaald door Bee

Ik zoek deze drie mods. Ik heb me al kapot gezocht via google. Maar het probleem waar ik tegen aanloop is dat ik apart heel veel bestanden, zoals de bbcode.php bestanden moet bewerken en aantal regeltjes moet wijzigen, ik heb het met alle drie mods geprobeerd, maar ten eerste kan ik de regel niet vinden die ik moet hebben en ten tweede het is een hele geklooi. Ik vraag me ook af. Dat wanneer jullie Modules aanbieden, zorg er dan voor dat bijv, als de index.php gewijzigd zou moeten worden, waarom dan gewoon niet direct de kant en klare index.php bestand in het zip mee begrepen, zodat we deze simpelweg kunnen vervangen tijdens de upload, dat betekend voor al die mods. Ik heb ontdekt dat we zelf bestanden moeten bewerken.

Als ik de hide functie wil hebben, moet ik de bbcode.php bewerken, en zo'n ervaren persoon ben ik niet. Kan ik al die mods ook kant en klaar krijgen, zodat ik deze simpel weg direct kan vervangen tijdens de upload? Zoja, als er iemand is die me dat kan geven ipv eerst heel veel regeltjes en php bestanden te moeten bewerken, dan zou het echt heel mooi zijn.

Groeten, sjouke

BetaDevil
Berichten: 2810
Lid geworden op: 28 mei 2006, 15:27

Re: Opzoek naar drie SIMPELE mods

Bericht door BetaDevil » 29 okt 2008, 22:30

Als de kant-en-klare gewijzigde bestanden inbegrepen zouden worden, zout het betekenen dat je maar 1 MOD kan installeren. :roll:

Het installeren van een MOD is niet moeilijk, je doet precies wat er staat (misschien met wat hulp van dit artikel: [wiki]Modificatie installeren (phpBB2)[/wiki]) door te zoeken met Ctrl+F en je vervangt die regel of je voegt wat tekst toe, slaat het op en uploaden maar. Als het niet lukt kun je gebruiken van het Service Team ;)

svandernaalt
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 okt 2008, 18:39

Re: Opzoek naar drie SIMPELE mods

Bericht door svandernaalt » 30 okt 2008, 06:15

is te ingewikkeld. Als je Joomla hebt die installeert gewoon een mod, ben je van alles af. Als die techniek hier ook gebruikt zou worden zou het veel gedonder schelen.

svandernaalt
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 okt 2008, 18:39

Re: Opzoek naar drie SIMPELE mods

Bericht door svandernaalt » 31 okt 2008, 16:46

En ik zou dus volgens de instructies de posting.php bestand bijwerken, en had die regels ook gevonden, waren 2 regels.

En nu krijg ik deze error als ik op mijn forum op nieuwe topic klik.

Parse error: syntax error, unexpected '}' in /data/members/paid/h/e/hemels-licht.com/htdocs/place2be/posting.php on line 764

Dit overkomt me altijd weer.

Dat bedoel ik nou... daarom is het te ingewikkeld. Als je de joomla systeem hebt die werkt met simpele module installaties, waarom doet phpbb dat niet? Gewoon de technieken overnemen.

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 2315
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opzoek naar drie SIMPELE mods

Bericht door Pascal » 01 nov 2008, 14:04

Mischien als het nooit lukt kun je dit in het prikbord vragen?

(Service team doet phpbb2 mods niet meer)

Kun je even link naar die mod geven die steeds fout gaat?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

Gesloten