Okey i know BBcodes zijn eigenlijk enkel en alleen voor opmaak ontworpen. Zelf heb ik er ook al enkele gemaakt maar dit is dus de eerste waarmee er dus ook PHP tussen de tags te pas komt
Maar laten we alles stap voor stap overlopen. We maken het bericht aan als volgt:
We verwachten het volgende: 15-09-2008
In de database word het bericht correct geplaatst. Het probleem zit dus niet bij het verzenden van het bericht.
Maar nu willen we het bericht effectief gaan bekijken. We zien niet de 15-09-2008 staan maar d-m-Y. Kortom de date() functie werkt niet.
Code: Selecteer alles
$text = preg_replace("#\[kalender\](.*?)\[/kalender\]#si", "[kalender] date(\"\\1\") [/kalender]", $text);
$text = str_replace("[kalender:$uid]", $bbcode_tpl['cal_open'] , $text);
$text = str_replace("[/kalender:$uid]", $bbcode_tpl['cal_close'], $text);
En als dit werkt zou ik dus gewoon date(\"\\1\", $post_data['topic_calendar_time']) maken zodat hij de kalender tijd neemt

Nu of dat laatste ook effectief werkt weet ik nog niet zeker maar dit kan gemakkelijk worden opgelost natuurlijk
Tenslotte heb ik ook eventjes smf gedownload omdat deze software een soortgelijke functie heeft. Maar daar ben ik helaas niet veel wijzer uit geworden
Code: Selecteer alles
$parts[$i] = preg_replace('~\[time(=(absolute))*\](.+?)\[/time\]~ie', '\'[time]\' . (is_numeric(\'$3\') || @strtotime(\'$3\') == 0 ? \'$3\' : strtotime(\'$3\') - (\'$2\' == \'absolute\' ? 0 : (($modSettings[\'time_offset\'] + $user_info[\'time_offset\']) * 3600))) . \'[/time]\'', $parts[$i]);
[/code]