Onveilige file

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Fuutje
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 apr 2006, 18:20

Re: Onveilige file

Bericht door Fuutje » 18 jun 2008, 18:33

Dat betreft het denk ik ook, aangezien Lycos dit ook vermeld.

Ik zal wel aan het supportteam vragen of zij dit dan ook kunnen bekijken want ik heb hier helaas geen verstand van om dit te updaten. Hopelijk is het allemaal snel opgelost.

Dank in ieder geval allemaal.

Fuutje
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 apr 2006, 18:20

Re: Onveilige file

Bericht door Fuutje » 19 jun 2008, 12:52

Kreeg deze mail van Lycos:

Wij delen u mede dat wij de ftp rechten hebben gereset en u kunt dan de file verwijderen of aanpassen.
Omdat deze was geblokkeerd kon u deze niet aanpassen of verwijderen, daarom hebben wij de FTP rechten opnieuw
gereset.
Helaas kunnen wij u geen informatie geven over het probleem van de PHP Abuse.

De file waar het om gaat is taliha-turkije-forum.com/htdocs/www/album_upload.php


Als ik nu het album_upload.php verwijder dan is het probleem toch verholpen? Dan zal het album wel even niet werken, maar de rest van het forum wel weer.

Kan iemand mij vertellen of dit zin heeft of dat dan nog steeds het hele forum niet zal werken? Heb de file op mijn computer gezet zodat iemand die er verstand van heeft het ooit misschien kan herstellen.

Ik hoor graag of het zin heeft de file te verwijderen of dat dat schade aan kan richten aan de rest van het forum.

Veel dank weer.

Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 13403
Lid geworden op: 29 aug 2004, 10:30

Re: Onveilige file

Bericht door Bee » 19 jun 2008, 12:54

Je kan geen nieuwe foto's online plaatsen maar de rest van het forum zal gewoon werken.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Fuutje
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 apr 2006, 18:20

Re: Onveilige file

Bericht door Fuutje » 19 jun 2008, 13:04

Okay, thanks dan ga ik dat eerst doen en dan hoop ik dat iemand een keer het album voor mij kan updaten.

Fuutje
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 apr 2006, 18:20

Re: Onveilige file

Bericht door Fuutje » 02 jul 2008, 10:27

Ik haal deze nog weer even naar boven, want er blijkt nu weer een onveilige file te zijn. Deze kan ik echter niet weghalen want dan werkt het forum sowieso niet meer.

Heeft iemand enige idee wat ik hier aan kan doen, want ik zou het echt niet weten en het forum werkt nu al 2 weken niet goed.

De file die nu gevaarlijk is is: taliha-turkije-forum.com/htdocs/www/viewtopic.php

Zou een update al gewoon helpen?

En verder nog een vraag. Lycos beweert steeds dat ik de rechten van de indexpagina weer zelf aan kan passen, maar dit lukt mij niet. Krijg de melding access denied als ik hem wil openen en rechten wijzigen is niet toegestaan. Ligt dit aan een blokkade van de webhost of doe ik iets fout?

Veel vragen maar ik weet gewoon even niet meer hoe ik mijn forum goed draaiende kan krijgen en hoop dus heel erg op hulp van de leden hier.

Veel dank alvast.

Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 13403
Lid geworden op: 29 aug 2004, 10:30

Re: Onveilige file

Bericht door Bee » 02 jul 2008, 11:36

Ik weet niet wat Lycos nu aan het doen is, maar volgens mij kan jij beter een andere host gaan zoeken :?
... Maar ik modereer (nog) niet.

Fuutje
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 apr 2006, 18:20

Re: Onveilige file

Bericht door Fuutje » 02 jul 2008, 12:16

Ben ik ook van plan, maar zal toch eerst dit probleem opgelost moeten hebben. (en een wel betrouwbare host zien te vinden)

Gebruikersavatar
Lucas
Berichten: 1630
Lid geworden op: 19 feb 2007, 10:52
Locatie: R´dam

Re: Onveilige file

Bericht door Lucas » 08 jul 2008, 11:21

De mod moet volledig ge-deinstalleerd worden. Het is niet zo moeilijk om te doen, de installatiegegevens gewoon van onder naar boven afwerken. Dus je moet de tweede regel zoeken en die vervangen met de eerste.

Je kan ook altijd gaan kijken in ons aangeboden topic. Die zijn misschien iets flexibeler dan ons service support team...maar die kunnen wat terugvragen. ^^
Lucas toch!
- Niek

Fuutje
Berichten: 92
Lid geworden op: 15 apr 2006, 18:20

Re: Onveilige file

Bericht door Fuutje » 08 jul 2008, 12:50

Zal daar inderdaad hulp voor nodig hebben, want dat is mij te ingewikkeld. Maar thanks.

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Re: Onveilige file

Bericht door svenn » 25 jul 2008, 10:49

als dat de enige mod is kun je gewoon alles overschrijven met een standaard phpBB versie met uitzondering van je config.php file en templates/ map zo heb je meteen .23 code en is je probleem opgelost, daarna moet je nog even de database update doen, maar die heeft geen gevolgen voor het forum zelf dacht ik.
Topic is 15 dagen oud, dus was niet nodig om er op te reageren.
- Bee

Gesloten