Aanvraag voor een mod:

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
M3t4L Fr34k

Aanvraag voor een mod:

Bericht door M3t4L Fr34k » 17 mei 2003, 10:14

Beste Admins/modernerators/leden

Kan een van jullie leden/gasten/admins een bot maken dat je in ke control panel een optie hebt om mods te kunnen instaleren netzoals je een style instaleert? want mods instaleren duurt zo ongelovelijk lang

Groeten Metal

Aeolus

Bericht door Aeolus » 17 mei 2003, 10:23

mischien zou je eens easymod kunnen proberen. dat is een soort engine die mods installeert voor je... http://www.phpbbhacks.com zou ie ergens moeten staan.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

M3t4L Fr34k

Bericht door M3t4L Fr34k » 17 mei 2003, 10:25

Naar die mod ben ik al een hele tijd naar op zoek maar ik kan het nergens vinden daarom vroeg ik ook of iemand zoaiets konmaken ze hebben het van internet gehaald omdat er te veel bugs ofzo inzaten :(

Maar als iemand een precieze link weet aar easymod of het heeft moet hij me ff mailen @ M3t4L_Fr34k@hotmail.com

Grtz to you all,

metal

Spikey

Bericht door Spikey » 17 mei 2003, 16:02

Easymod heeft inderdaad de nodige bugs en is daarom niet verstandig om te gebruiken, ook omdat je niet weet wat er precies gewijzigd word door dit progje en het daarom heel moeilijk uitzoeken is waar een eventuele fout zit.

Het grote probleem is dat niet iedereen standaard bestanden heeft en er (grote) verschillen in kunnen zitten door bijvoorbeeld het gebruik van een andere template of reeds geinstalleerde mods.
Ik denk daarom dat het heel moeilijk of misschien wel onmogelijk is om zoiets bugvrij te maken.

Je zult dus gewoon handmatig aan de slag moeten. :wink:
gr. Spikey

Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !

Aeolus

Bericht door Aeolus » 17 mei 2003, 23:47

en uiteraard, wanneer je echt niet van modden houdt, zijn er hier en daar diverse premodded fora te verkrijgen...
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

Gesloten