Hey m8's,
Ik zit met t volgende..
Op mijn forum kunnen nu mensen het volende doen:
Als je op de naam van een member klikt kun je vervolghden de functie: Find all posts by "USER" aan klikken... dit kan dus idereen doen... en men kan dus ook berichten zien die in n private sectie zijn gepost... heeft iemand een oplossing om deze functie uit te schakelen voor de members... en duis niet voor de admin...
Ik hoop dat de uitleg goed genoeg is...
Find all posts by........ ?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

in feite is het zo dat de gewone geregistreerde gebruikers met die functie niet de berichten zullen zien in een voor hun besloten forum, deze worden er dan op dat moment gewoon uitgefilterd.
Een optie is om het helemaal uit te schakelen, en het dus echt helemaal weg te halen uit je template... maar dan heeft ook de admin geen toegang meer tot die link, mischien is er wel een manier om het alleen toegankelijk te maken voor de admins maar daarvoor zul je even een van mijn 'collegas' hier moeten raadplegen, ik kan me zo geen manier bedenken waarop dat evt mogelijk zou zijn.
Een optie is om het helemaal uit te schakelen, en het dus echt helemaal weg te halen uit je template... maar dan heeft ook de admin geen toegang meer tot die link, mischien is er wel een manier om het alleen toegankelijk te maken voor de admins maar daarvoor zul je even een van mijn 'collegas' hier moeten raadplegen, ik kan me zo geen manier bedenken waarop dat evt mogelijk zou zijn.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !