24 Uur On-Line mod..
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

24 Uur On-Line mod..
Ik heb deze mod geinstalld..
Maar nu wil ik eerst een lijst met wie er NU on-line zijn en vervolgens pas een lijst met wie er afgelopen 24 Uur on-line waren..
Is dit mogelijk?
Maar nu wil ik eerst een lijst met wie er NU on-line zijn en vervolgens pas een lijst met wie er afgelopen 24 Uur on-line waren..
Is dit mogelijk?
- WebmasterX
- Contacteer:
Re: 24 Uur On-Line mod..
Wat is je url? Misschien kun je gewoon heel simpel je template aanpassen?MiChAeLtJuHH schreef:Ik heb deze mod geinstalld..
Is dit mogelijk?
WebbieX
- WebmasterX
- Contacteer:
- WebmasterX
- Contacteer:
Templates zijn je pagina? Het php bestand krijgt een tpl (template) bestand toegewezen waar hij zijn data aan kwijt moet. In die tpl bestanden staat alleen maar html en de resultaten van php worden met {NAAM} tussen de html geplaatst. In je mod moet dus ook staan dat je je template bestanden moet aanpassen. Vaak is dit gewoon copy / paste actie's en daar moet je dus wezen en dan ga ik er even vanuit dat je nu al in beeld hebt wie er de afgelopen 24 uur aanwezig zijn geweest.MiChAeLtJuHH schreef:Klopt.. bekijk 1 van de 3 strax even.. de server heeft even een Probleem..
PS: Wat hebben die Templates dan met die MOd te maken
Maar ik denk dat ik het eerst even moet zien.
WebmasterX
Dat klopt..
Ik kan de text wijzigen van: Deze lijst geeft de Gebruikers aan die de laatste 5 minuten on-line waren in:
Deze lijst geeft de Gerbuikers aan die de laatste 24 uur on-line waren..
Maar hij wil er geen 2 pakken..
Want zoals ik al zei.. wil ik eerst een lijst die er 5 minuten geleden on-line waren.. en daarna eentje van 24 uur geleden.. maar dan moet ik ook iets met de times doen..
Ik kan de text wijzigen van: Deze lijst geeft de Gebruikers aan die de laatste 5 minuten on-line waren in:
Deze lijst geeft de Gerbuikers aan die de laatste 24 uur on-line waren..
Maar hij wil er geen 2 pakken..
Want zoals ik al zei.. wil ik eerst een lijst die er 5 minuten geleden on-line waren.. en daarna eentje van 24 uur geleden.. maar dan moet ik ook iets met de times doen..
dan moet je simpelweg de last visit mod installeren, die je op de site van niels vindt. http://mods.db9.dk/
ik weet alleen niet of die mod er al is voor 2.0.4.
ik weet alleen niet of die mod er al is voor 2.0.4.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
- Carlo Claessen