Super moderator mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Super moderator mod
Wanneer ik deze geinstalld heb en ik ga naar gebruikersmanagement, tik een naam en klik op 'zoeken' komt boven de pagina die dan verschijnt de melding te staan :
Warning: OpenDir: Invalid argument (errno 22) in c:\phpdev\www\public\includes\functions_selects.php on line 31
Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in c:\phpdev\www\public\includes\functions_selects.php on line 34
Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in c:\phpdev\www\public\includes\functions_selects.php on line 45
daaronder nog wel het gewone scherm. Als ik dan iets verander aan een van de profielen is de betreffende gebruiker gelijk gebanned... heeft iemand enig idee hoe dit kan ?
ook heb ik geen manier om iemand supermoderator te maken, dat moet ik echt via phpmyadmin doen, in het dropdownmenu in gebruikersbeheer is ook dit niet mogelijk...
Warning: OpenDir: Invalid argument (errno 22) in c:\phpdev\www\public\includes\functions_selects.php on line 31
Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in c:\phpdev\www\public\includes\functions_selects.php on line 34
Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in c:\phpdev\www\public\includes\functions_selects.php on line 45
daaronder nog wel het gewone scherm. Als ik dan iets verander aan een van de profielen is de betreffende gebruiker gelijk gebanned... heeft iemand enig idee hoe dit kan ?
ook heb ik geen manier om iemand supermoderator te maken, dat moet ik echt via phpmyadmin doen, in het dropdownmenu in gebruikersbeheer is ook dit niet mogelijk...
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Het onderste van dat ban is normaal bij supermod heeft iedereen bijna problemen van..
Van die php gedoe er boven heeft weinig met deze mod te maken denk ik zelf eigenlijk...
Van die php gedoe er boven heeft weinig met deze mod te maken denk ik zelf eigenlijk...

[+] Isento at DeviantArt
heeft allemaal met elkaar te maken en ik heb de oplossing inmiddels. schijnbaar zit er iets niet goed met de php files die zich in de root dir in de map super_mod bevinden. wanneer je alle bestanden uit de admindirectory verplaatst naar de super_mod map (uiteraard alleen de bestanden die daar al staan) dan is je probleem opgelost. je hebt dan wel iets meer functies als een gewone admin maar deze kun je er uit slopen door de templatefiles in templates/subblabla/less_admin aan te passen.
tnx voor degenen die meegedacht hebben :thumb:
tnx voor degenen die meegedacht hebben :thumb:
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
kun je de code van je template es plakken? zou namelijk wel moeten kunnen als ik zo ff logisch nadenk