meerdere rangen en kleuren toevoegen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

meerdere rangen en kleuren toevoegen
Wat is het probleem?
We hebben een phpbb2 forum, met als template vista lite, nu is mijn vraag hoe kan ik hier meerdere rangen in krijgen en aan die rangen meerdere kleuren toevoegen.
Ik zie via beheerderspaneel stijlen en beheer maar 3 kleuren tabellen staan, dus 1 voor admin, 1 voor uppers/mods en 1 voor de leden.
Grtz Eric
We hebben een phpbb2 forum, met als template vista lite, nu is mijn vraag hoe kan ik hier meerdere rangen in krijgen en aan die rangen meerdere kleuren toevoegen.
Ik zie via beheerderspaneel stijlen en beheer maar 3 kleuren tabellen staan, dus 1 voor admin, 1 voor uppers/mods en 1 voor de leden.
Grtz Eric
Laatst gewijzigd door Derky op 03 okt 2007, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Als support template toch niet wordt ingevuld, maar even weggehaald
Reden: Als support template toch niet wordt ingevuld, maar even weggehaald
Re: meerdere rangen en kleuren toevoegen
Standaard kan dit niet, je zult hiervoor een MOD moeten installeren.
Zoek eens op phpBB.com of phpBBhacks.com naar 'rank colours' of iets in die trent.
Zoek eens op phpBB.com of phpBBhacks.com naar 'rank colours' of iets in die trent.

Het probleem is dat ik de mod om kleurtabellen toevoegen niet kan vinden, hetgeen er na komt wel, maar ja je zult bij stap 1 moeten beginnen.
Wat bedoel je precies?vaat-je schreef:Het probleem is dat ik de mod om kleurtabellen toevoegen niet kan vinden, hetgeen er na komt wel, maar ja je zult bij stap 1 moeten beginnen.

wat ik precies wil, is meerdere rangen met de daarbij behorende kleuren, dus we hebben nu al admin, upper, en mod. Maar we willen nu ook VIP, site admin, etc
Grtz Eric
Grtz Eric
Ok, je had al een MOD gevonden maar daarmee lukte het niet?
Heb je een link naar die MOD?
Heb je een link naar die MOD?

- Gamemaniak
- Contacteer:
Met deze mod zou het normaal moeten lukken:
http://www.phpbbhacks.com/download/3448
http://www.phpbbhacks.com/download/3448
Wat voor mij het belangrijkste is om meerdere rangen te krijgen, dus behalve admin, mod,upper nog meer rangen met bijbehorende rechten, deze mod laat alleen maar zien wie er online is en welke rang die heeft, of heb ik dat verkeerd gelezen?
http://www.myphpbb.zaup.org/viewtopic.php?t=170 Met deze zou moeten gebeuren wat jij wilt 

Mag ik een nieuwe vraag plaatsen ivm kleuren en rangen voor phpbb2, ik ben nl de kluts helemaal kwijt wat ik wanneer en met welke mod moet doen?
grtz Eric
grtz Eric