Alert voor misdragende members?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Murk
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:17
Locatie: Nederland

Alert voor misdragende members?

Bericht door Murk » 03 jul 2007, 16:36

Hoi allemaal!

Ik weet niet of het bestaat, maar ik wil toch een poging wagen om het hier te vragen. Is er een mod waarbij je misdragende members (die iets fout doen op het forum) een alert kan geven op hun profiel pagina? Bijvoorbeeld een roodkleurig hok waarin een mededeling van een admin staat, wat het lid fout doet.

Bijv. als je een avatar fout plaats op je profiel, kan een admin via de alert op de profielpagina dat duidelijk maken.

Bestaat dit?
Groeten Murk :)

halsiemp3
Berichten: 363
Lid geworden op: 10 mar 2005, 13:24

Re: Alert voor misdragende members?

Bericht door halsiemp3 » 03 jul 2007, 17:44

je kan wel de yellow card mod gebruiken geeft een gebruiker een waarschuwing en kan je de gebruiker een pm sturen waarom je een gele kaart heb gegeven.
...x geel is dan rood (zelf in te stellen)

wist niet of je wist dat deze mod ook bestond.:)

groetjes

Gebruikersavatar
Fridge
Berichten: 1028
Lid geworden op: 25 sep 2006, 19:22
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Alert voor misdragende members?

Bericht door Fridge » 03 jul 2007, 21:45

Het voorbeeld wat je noemt zou ik niet oplossen via een mod zoals de YellowCard Mod, dit omdat een gebruiker bij 10 waarschuwingen een ban krijgt.
Tevens is deze mod daarvoor ook niet echt bedoeld en past ook het profiel niet aan zoals je vraagt.

Bij bijvoorbeeld een verkeerd geplaatste avatar zou ik deze gewoon verwijderen en de gebruiker een PB sturen, werkt volgens mij toch een stuk eenvoudiger ;)

Murk
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:17
Locatie: Nederland

Re: Alert voor misdragende members?

Bericht door Murk » 04 jul 2007, 13:10

Bedankt voor de tips :D

Dat laatste doe ik altijd al, avatar verwijderen en dan PB sturen. Maar ik dacht dat het wel handig zou zijn dat er een alert zou komen op een profiel pagina als iemand iets fout blijft doen. Anders blijf je bezig met PB's sturen. Ik denk niet dat het mogelijk is. In ieder geval bedankt voor de hulp!

:D

Gesloten