[zoek] 2 mods ezportal fetch search/ tijd

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
ownageworld
Berichten: 252
Lid geworden op: 03 jun 2006, 17:35
Locatie: Brussel

[zoek] 2 mods ezportal fetch search/ tijd

Bericht door ownageworld » 04 jun 2007, 10:41

Ik ben eigenlijk op zoek naar 2 mods, kan ze helaas nergens vinden, en weet niet zeker of het erg moeilijk is om te maken.

Mod 1:

Ik zou graag een extra functie/addon willen bij mijn ezportal: Ik wil graag dat hij het nieuws kan sorteren op zelfbedachte categorieen. Het is dus vergelijkbaar met de zoekfunctie, alleen haalt ezportal het nieuws dan op in de portal zelf. Dus, bijvoorbeeld als je wilt zoeken op "Honden", krijg je de ezportal vorm (die normaal nieuws fetched/ophaalt van een bepaald forum) waarin het woordje "Hond" of honden staat, hetzij in de topic title of in het bericht zelf. Is dit mogelijk? bestaat dit? weet iemand hoe ik dit zou kunnen verwezenlijken? Ik kon het ook niet vinden op smartor.is-root.com.

Mod 2:

Ik vind het irritant dat er telkens als je een bericht ziet "04 Jun 2007 08:44 am" de hele datum en tijd komt te staan. Ik zou de tijd graag zo willen hebben "04 Jun '07" oid, in ieder geval een stuk korter, en het belangrijkste is dat de tijd er niet bij komt. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Alvast bedankt!

Probleempje 1:

Ik heb op elke pagina een menu. Nu denk ik dat dit stoort met de zoekfunctie, is dit mogelijk?
op "search.php?mode=results" krijg ik af en toe niks te zien, niet eens de tekst "Er voldoet niks aan uw zoekopdracht" ofzo, gewoon helemaal leeg. Iemand ideëen voor dit? En vooral oplossingen?

Probleempje 2:
Kan je linken met een zoekfunctie? Dus zoiets als: "search.php?mode=results&q=honden"? Vergelijkbaar met google, waarin het in de link staat? Is hier ook een mod voor?

Gesloten