Een .txt bestand posten?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
TranceTrib

Een .txt bestand posten?

Bericht door TranceTrib » 30 mei 2007, 20:50

• Modificatie & Versie:
    Directe link naar de modificatie:
    Adres van je forum: http://
    phpBB versie: 2.0.22
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
    Wat is het probleem?
Bestaat er een mod die de mogelijkheid geeft een .txt bestand in te lezen zodat deze tekst automatisch in de te schrijven post komt te staan?
Luminosity presents Before The Energy ! 22-02-08 Club Poema, Utrecht [NL]

Galen Behr - Hydroid - Manuel Le Saux - Cliff Coenraad - Joni Ljungqvist - Carl B - Robert Nickson - Mat Zo - Re-Ward - Tim Lorent vs Alex Kross - Secret Guest

http://www.luminosity-events.nl

Coen

Re: Een .txt bestand posten?

Bericht door Coen » 31 mei 2007, 08:52

Bedoel je het zoals wij hier doen, met de Support Template? Daarvoor moet je even zoeken op dit forum, er zijn genoeg kant en klare oplossingen te vinden! :)

Of bedoel je, dat elke gast een eigen *.txt bestand kan posten? In dat geval is het gewoon een kwestie van de gebruikers de toetsen-combinatie ctrl + c en ctrl + v leren! ;)

TranceTrib

Bericht door TranceTrib » 31 mei 2007, 16:58

Ik bedoel het laatste ja :o)

Copy/Paste is idd een super uitvinding maar die is wel aan een update toe hoor :)

Achterliggende gedachte is dat ik bv honderden "tracklists" wil posten op mijn forum.
Het mooiste zou zijn als ik een knopje kan maken: "add tracklist"
Waarna 1. het .txt bestand geupload wordt, 2. de inhoud ervan in een posts wordt weergegeven
Evt aanvulling zou nog kunnen zijn dat de thread aut. als subject de bestandsnaam meekrijgt en er ook aut. een download link naar het (geuploade) .txt bestand in de post wordt weergegeven.

Wil ik te veel? :)

Galen Behr - Hydroid - Manuel Le Saux - Cliff Coenraad - Joni Ljungqvist - Carl B - Robert Nickson - Mat Zo - Re-Ward - Tim Lorent vs Alex Kross - Secret Guest

Coen

Bericht door Coen » 01 jun 2007, 09:09

TranceTrib schreef:Wil ik te veel? :)
Nee hoor helemaal niet, maar we gaan hier geen kant en klare oplossingen voor kauwen. Als je echt wilt dat iemand het voor je maakt kun je hier een aanvraag doen, anders zul je toch echt wat initiatief moeten tonen door bijvoorbeeld te kijken naar php.net (file_get_contents)! :)

We zijn hier om te helpen en ondersteunen, niet om als een stel koeien alles voor te gaan kauwen! :ugeek:

TranceTrib

Bericht door TranceTrib » 01 jun 2007, 18:01

Zo'n koe zou wel handig zijn idd.

Vraag ook niet om voorgekouwd gras, vroeg alleen of iemand wist of er zo'n mod bestaat of dat jullie miss een bestaande mod weten die er een beetje op lijkt en dus evt aan te passen is.

Thanks voor de help.

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 03 jun 2007, 08:13

Ik denk dat je de .txt sowieso moet uploaden naar je server om de context te verkrijgen. Daarna kun je het includen, hoewel dat onveilig zou kunnen worden ...
Maar zeg je nu dat je i.p.v. mysql je ftp gaat gebruiken door posts als .txt op te slaan i.p.v. een qeury ?

Gesloten