Ik zou graag eigenlijk al die gegevens ook nog willen verbergen zodat ze alleen nog maar dit zien:
Hoe doe ik dat?
Code: Selecteer alles
<!-- BEGIN SWITCH user_logged_in -->
<!-- END SWITCH user_logged_in -->
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /var/www/vhosts/atkinsforum.info/httpdocs/forum/includes/template.php(127) : eval()'d code on line 32
Trouwens, ALTIJD alles goed opslaan voordat je wat gaan wijzigen! of backups, of je originele bestand wegzetten etc etc.marian0810 schreef:Okee, dat ziet er opeens heel anders uit![]()
Nu zie ik dus dat een regel loopt van <td> tot </td> klopt dat?
Maar als dat zo is dan lukt het dus niet wat ik wil? Want RANK en RANK_IMAGE staan in dezelfde regel en ik wil graag het een wel zichtbaar en het ander niet
{RANK_IMAGE}
<tr>
<td width="150" align="left" valign="top" class="{postrow.ROW_CLASS}"><span class="name"><a name="{postrow.U_POST_ID}"></a><b>{postrow.POSTER_NAME}</b></span><br /><span class="postdetails">{postrow.POSTER_RANK}<br />
{postrow.RANK_IMAGE}
{postrow.POSTER_AVATAR}<br /><br />{postrow.POSTER_AGE}<br />{postrow.L_ZODIAC}{postrow.ZODIAC_IMG}<br />{postrow.POSTER_JOINED}<br />{postrow.POSTER_POSTS}<br />{postrow.POSTER_FROM}</span><br />{postrow.POSTER_STATUS}</span><br /></td>
<!-- BEGIN switch_admin_view_only --><script language="JavaScript" type="text/javascript"><!--
if ( navigator.userAgent.toLowerCase().indexOf('mozilla') != -1 && navigator.userAgent.indexOf('5.') == -1 && navigator.userAgent.indexOf('6.') == -1 )
document.write(' {postrow.ICQ_IMG}');
else
document.write('</td><td> </td><td valign="top" nowrap="nowrap"><div style="position:relative"><div style="position:absolute">{postrow.ICQ_IMG}</div><div style="position:absolute;left:3px;top:-1px">{postrow.ICQ_STATUS_IMG}</div></div>');
//--></script><noscript>{postrow.ICQ_IMG}</noscript>
<!-- END switch_admin_view_only -->
<!-- BEGIN switch_admin_view_only -->
<script language="JavaScript" type="text/javascript"><!--
if ( navigator.userAgent.toLowerCase().indexOf('mozilla') != -1 && navigator.userAgent.indexOf('5.') == -1 && navigator.userAgent.indexOf('6.') == -1 )
document.write(' {postrow.ICQ_IMG}');
else
document.write('</td><td> </td><td valign="top" nowrap="nowrap"><div style="position:relative"><div style="position:absolute">{postrow.ICQ_IMG}</div><div style="position:absolute;left:3px;top:-1px">{postrow.ICQ_STATUS_IMG}</div></div>');
//--></script><noscript>{postrow.ICQ_IMG}</noscript>
<!-- END switch_admin_view_only -->