Dingen in registratie informatie veranderen.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Dingen in registratie informatie veranderen.
Hoi mensen,
Ik heb een paar vraagjes mbt een aantal dingen in het registratie menu aan te passen.
Bij *Gebruikersnaam, zou ik naast of onder een tekst bij willen voegen, zoiets als, Gebruik niet je eigen maar een verzonnen ivm etc..
Ik wil graag de yahoo,ICQ en AIM menu's eruit willen halen, zowizo omdat die zelden word ingevuld en als het word ingevuld vooral door die betaalde spammers.
Ook zou ik willen dat mensen alleen een email adres kunnen invullen die alleen op .nl of .com eindigen en als ze iets anders invoeren dat ze een bericht krijgen met uitleg.
Hoop dat jullie de antwoorden hebben want wil weer lekker verder gaan met aanpassen.
:thumb:
Ik heb een paar vraagjes mbt een aantal dingen in het registratie menu aan te passen.
Bij *Gebruikersnaam, zou ik naast of onder een tekst bij willen voegen, zoiets als, Gebruik niet je eigen maar een verzonnen ivm etc..
Ik wil graag de yahoo,ICQ en AIM menu's eruit willen halen, zowizo omdat die zelden word ingevuld en als het word ingevuld vooral door die betaalde spammers.
Ook zou ik willen dat mensen alleen een email adres kunnen invullen die alleen op .nl of .com eindigen en als ze iets anders invoeren dat ze een bericht krijgen met uitleg.
Hoop dat jullie de antwoorden hebben want wil weer lekker verder gaan met aanpassen.
:thumb:
Vraag 2:
Haal dit uit templates/XXX/profile_add_body.tplen
Haal dit uit templates/XXX/profile_add_body.tpl
Code: Selecteer alles
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_ICQ_NUMBER}:</span></td>
<td class="row2">
<input type="text" name="icq" class="post" style="width: 100px" size="10" maxlength="15" value="{ICQ}" />
</td>
</tr>
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_AIM}:</span></td>
<td class="row2">
<input type="text" class="post" style="width: 150px" name="aim" size="20" maxlength="255" value="{AIM}" />
</td>
</tr>
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_YAHOO}:</span></td>
<td class="row2">
<input type="text" class="post" style="width: 150px" name="yim" size="20" maxlength="255" value="{YIM}" />
</td>
</tr>
Ik ga ff kijken
Edit: ok ik heb gekeken, komt 2x voor
en
Neem aan dat ik de 1e moet nemen?Moet ik dan hidden aanpassen en dan bij username een tekst?
Edit: ok ik heb gekeken, komt 2x voor
<td class="row1" width="38%"><span class="gen">{L_USERNAME}: *</span></td>
<td class="row2"><input type="hidden" name="username" value="{USERNAME}" /><span class="gen"><b>{USERNAME}</b></span></td>
<td class="row1" width="38%"><span class="gen">{L_USERNAME}: *</span></td>
<td class="row2"><input type="text" class="post" style="width:200px" name="username" size="25" maxlength="25" value="{USERNAME}" /></td>
Ok, ik ga het proberen
Dus deze code vervangen met de jouwe, is dat niet erg dan dat ie dan validate_msn_website etc verwijderd?
Dus deze code
validate_optional_fields($icq, $aim, $msn, $yim, $website, $location, $occupation, $interests, $signature);
Oke Salomon, ik ga het proberen
Bedankt :thumb:
Bedankt :thumb:
Laatst gewijzigd door psychokai op 12 mei 2007, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.