back up van mijn forum

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
hobbyvrouwtje

back up van mijn forum

Bericht door hobbyvrouwtje » 09 mei 2007, 06:54

dag iedereen, ik hb een vraagje , ik heb een eigen forum via een forumdienst... ik zou graag een backup database van mijn forum... maar dit zit niet in het menu... ik heb al een vraag gesteld op de support, ik heb ook deze vraag gesteld via e-mail naar de forumdienst, maar op de laatste geen antwoord gekregen... ik denk te veranderen ? echt hé..... maar dan ben ik de berichten van de gregistreerde leden en mezelf kwijt... :cry: ikzelf ken niet die technische handelingen niet zo goed... ik zou wel graag een antwoord EN een antwoord hbben van deze forumdienst. ...alvast bedankt
http://carine.yourbb.nl
Wie bij mij binnenkomt als vriend(in) komt nooit te vroeg maar steeds te laat

Markiee
Contacteer:

Bericht door Markiee » 09 mei 2007, 07:19

Je moet tóch bij de forumdienst zijn, wij kunnen je hiermee niet helpen omdat je forum bij yourbb is gehost en daar heb je geen keuze tot een backup.

Coen

Bericht door Coen » 09 mei 2007, 08:17

Markiee schreef:Je moet tóch bij de forumdienst zijn, wij kunnen je hiermee niet helpen omdat je forum bij yourbb is gehost en daar heb je geen keuze tot een backup.
En waarschijnlijk ga je deze backup ook niet krijgen, zelfs niet van je host. Gratis hosts bieden deze support meestal niet... :roll:

gameman

Bericht door gameman » 09 mei 2007, 09:12

het beste vind ik gewoon neem een gratis horst bijv: http://www.freehostia.com vind ik zelf een goeie met een nederlandse controle paneel.
instaleer daar phpbb op en dan kun je dan alle functies gebruiken (dus ook back-up) van phpbb en ook mods installeren
je bent je gebruikers en je berichten wel kwijt maar goed daar kom je ook nog wel over heen :thumb:

hobbyvrouwtje

bedankt

Bericht door hobbyvrouwtje » 09 mei 2007, 18:22

Bedankt iedereen voor de hulp en de raad !
:D
groetjes hobbyvrouwtje
Wie bij mij binnenkomt als vriend(in) komt nooit te vroeg maar steeds te laat

Gesloten