table toestaan in bericht?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
volgensbartjes.nl
Contacteer:

table toestaan in bericht?

Bericht door volgensbartjes.nl » 28 apr 2007, 10:32

hoe kan ik de html tags vor een tabel toestaan?
ik wil af en toe een bepaalde update geven op ons forum in een bericht. als ik daar html codes aanzet, en ik gebruik de table td en tr, geeft hij de code weer i.p.v. een tabel. ook als ik in het beheer paneel de tags table td en tr toevoeg werkt het nog niet. weet iemand hoe dit kan?

volgensbartjes.nl
Contacteer:

Bericht door volgensbartjes.nl » 28 apr 2007, 10:55

mar dan heb je weer een mod nodig... ik zie inmiddels dat hij het opeens wel doet door de tags toegevoegd te hebben in het admin panel... het handige is juist dat ik een overzicht van een andere site gewoon bron kan kopieren en zo dus snel een tabelletje kan kopieren. dan in bbcode niet handig, en er zijn toch geen hackers in ons forum, is alleen vor leden van een vereniging ;)

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 28 apr 2007, 10:58

Hoe weet jij nou of er geen hackers bij zijn. ;)

HTML in phpBB heeft wat beperkingen, je kan geen attributen gebruiken. Dat betekent dus ook dat je geen colspan="x" kan gebruiken om kolommen samen te voegen. Met de BBCode kan dat wel.

volgensbartjes.nl
Contacteer:

Bericht door volgensbartjes.nl » 28 apr 2007, 11:26

ElbertF schreef:Hoe weet jij nou of er geen hackers bij zijn. ;)
Omdat ik iedereen eerst moet goedkeuren heb ik ingesteld, en als iemand registreerd controleer ik eerst het mail adres met de leden lijst van de vereniging ;)
HTML in phpBB heeft wat beperkingen, je kan geen attributen gebruiken. Dat betekent dus ook dat je geen colspan="x" kan gebruiken om kolommen samen te voegen. Met de BBCode kan dat wel.
beter als dat ik een hele grote tabel handmatig moet omzetten naar bbcode....

Gesloten