beheerderspaneel niet meer getoond. enkel $lang['Install_No_

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Droeske

beheerderspaneel niet meer getoond. enkel $lang['Install_No_

Bericht door Droeske » 23 apr 2007, 22:56

Support Template
  • Wat is het probleem? het beheerderspaneel wordt niet meer getoond als ik met de engelse versie werk. Ik krijg enkel in de linkerbovenhoek de tekst: "$lang['Install_No_PCRE']"
    Wanneer ontstond het probleem? Ik denk dat het ontstaan is bij mijn laatste wijziging (zie hieronder). Ik weet het natuurlijk niet zeker, want ik gebruik anders altijd de nederlandse versie en daarin is geen probleem.
    Adres van je forum: http://www.ksabroechem.be/forum/
    Modifications op je forum:
    Huidige stijl:
    phpBB versie: 2.0.22
    Waar is je forum gehost:
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Ik heb de Resync Forum Statistics mod proberen te installeren, op zich niets aan, enkel de bestanden kopiëren. Daarna heb ik de lang-file geopend en de engelse tekst veranderd in nederlandse. Dit om een nederlandstalige file aan te maken zodat deze mod ook in het ndl bekeken kan worden.
    Omdat er een fout was, heb ik de bestanden terug van mijn forum gewisd. Maar het probleem blijft.
    Hebben jullie nu een idee of dat komt vanwege een foutieve installatie (maar ik heb er toch alles exact terug afgedaan) of was het mss al eerder, maar dan weet ik het ook niet...
Overige opmerkingen:

Salomon

Bericht door Salomon » 24 apr 2007, 09:35

Bestaat die lang key wel in de engelse lang_admin.php?

Droeske

Bericht door Droeske » 24 apr 2007, 19:10

Ik heb het gevonden: in die engelse lang_admin.php stond $lang['Install_No_PCRE'] helemaal bovenaan, voor de <?php tag. Ik snap niet hoe die hier komt, want heb die er zelf niet geplaatst. En binnenin die file staat hij nog is... Maarja, het belangrijkst is dat ik de oplossing gevonden heb. Bedankt!

Salomon

Bericht door Salomon » 24 apr 2007, 19:59

Gaf dat ook geen warning
headers already sent?

Droeske

Bericht door Droeske » 24 apr 2007, 20:14

nee, er kwam enkel die tekst op

Gesloten