hoi hoi
ik wil een eigen chat aan maken in mijn forum, maar nu heb ik een html code. waar moet ik die dan plakken??
en waar moet ik dat plakken zodat ik gewoon een onderstreept woord kan maken dat de gebruikers erop kunnen klikken en dat ze dan gelijk zo op die manier de chatbox ervoor krijgen??
mss een beetje onduidelijk maar anders hoor ik het wel.
hopelijk hoor ik het snel!!
:thumb:
kus
-- EDIT BY Zero Override:
nu heb ik de chatbox geplakt maar ...
nu ziet iedereen de chatbox gelijk als eerste op de hoofdpagina en dat i sniet de bedoeling.
ik wil graag een soort van link met bijv : klik hier voor de chatbox.
en dan chatbox onderstreept dat dan doorlinkt naar de chatbox.
Hoe kan ik dat doen?
kus
Hulp met chatbox
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ten eerste, neem de volgende keer een beter passende topic title, ik heb het voor je verandert.
Ten tweede wil ik je kennis laten maken met een goede vriend van me,
dat is de "Edit-button", waarmee je berichten kunt editen, zodat je niet binnen 24 uur je topic weer hoeft te kicken!
Ten derde, heb je een link naar je forum zodat wij preciezer kunnen zien wat je bedoelt, ik vind het (inderdaad) een beetje onduidelijk...
Ten tweede wil ik je kennis laten maken met een goede vriend van me,
Ten derde, heb je een link naar je forum zodat wij preciezer kunnen zien wat je bedoelt, ik vind het (inderdaad) een beetje onduidelijk...

de link is http://anne.messageboard.nl/25598
Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen.exxie schreef:de link is http://anne.messageboard.nl/25598
Het is bij jouw forum dus ook niet mogelijk om de chatbox op een andere manier te plaatsen.
Succes!