Ik ben al de heletijd aan het zoeken naar de wiki-MOD maar ik kan hem niet vinden.
Heeft iemand een idee waar hij staat.
(Ik bedoel met wiki-MOD zoals wiki.phpbb.nl

Alvast bedankt :thumb:
Wel in de richting, ik dacht dat er een MOD voor was.Stef schreef:Ik ga er vanuit dat de vraagsteller bedoelt om een database connectie te maken tussen de Wiki en phpBB.special18 schreef:bij mijn host kan gewoon wiki script installeren dan gewoon in je header linken voila.
Daar had ik al gekeken.Jan Marques schreef:Hupsie: http://www.mediawiki.org/wiki/Download
Oke.Jan Marques schreef:Nope, deze: http://download.wikimedia.org/mediawiki ... 9.3.tar.gz
Daar heb je gelijk in.Jan Marques schreef:WinRar
Nu gaan we echter wel de discussie over MediaWiki stoppen, we zijn een phpBB Forum!
Dit zijn geen vragen die betrekking hebben op phpBB, dat is puur en alleen Wiki!Markiee schreef:Tot nu toe lukt de installatie redelijk.
Het is aan jullie om hem te verplaatsen, als alles lukt hoef ik hier niet echt iets meer te vragen![]()
Ik laat nog van me weten door te editten
Edit: Installeren is gelukt, nu alleen nog probleem dus topic kan verplaatst worden.
Probleem: Ik weet niet hoe ik alles kan instellen van dat mensen wel of niet dingen kunnen bewerken dat mensen wel of niet kunnen registreren en hoe moet ik op de admin pagina komen enzovoorts.
Iemand?
Alvast bedankt :thumb:
Dat was er ook de bedoeling vanZero Override schreef:Dit zijn geen vragen die betrekking hebben op phpBB, dat is puur en alleen Wiki!Markiee schreef:Tot nu toe lukt de installatie redelijk.
Het is aan jullie om hem te verplaatsen, als alles lukt hoef ik hier niet echt iets meer te vragen![]()
Ik laat nog van me weten door te editten
Edit: Installeren is gelukt, nu alleen nog probleem dus topic kan verplaatst worden.
Probleem: Ik weet niet hoe ik alles kan instellen van dat mensen wel of niet dingen kunnen bewerken dat mensen wel of niet kunnen registreren en hoe moet ik op de admin pagina komen enzovoorts.
Iemand?
Alvast bedankt :thumb:Denk niet dat je hier heel veel succes zult hebben.
Natuurlijk is het goed mogelijk dat diegene die het op phpBB.nl gemaakt hebben, het eenvoudig kunnen vertellen!
Iemand?