Hallo,
Een hele tijd terug (ben ff met andere dingen bezig geweest) is mijn forum door iemand gehackt (of een zogenaamde vriend heeft rare frasten uitgehaald) Nu kan ik er niet meer op, en er staat dus dat het board buiten gebruik is, ik wil er graag weer in kunnen om er persoonlijke gegevens uit te halen en het forum op te kunnen heffen of weer nieuw leven in te blazen daar ben ik dus nog niet uit.
Graag hoor ik van jullie hoe dit moet.
Forum gehakt oid
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Support template invullen aub, je kunt via de mysql alles eruit halen desnoods of je admin rechten terug geven.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
Re: Forum gehakt oid
Zie dit artikel: Ik ben geen admin meer zodra je kan inloggen in het administratiepaneel, kan je ook weer het forum inschakelen.Rara schreef:Hallo,
Een hele tijd terug (ben ff met andere dingen bezig geweest) is mijn forum door iemand gehackt (of een zogenaamde vriend heeft rare frasten uitgehaald) Nu kan ik er niet meer op, en er staat dus dat het board buiten gebruik is, ik wil er graag weer in kunnen om er persoonlijke gegevens uit te halen en het forum op te kunnen heffen of weer nieuw leven in te blazen daar ben ik dus nog niet uit.
Graag hoor ik van jullie hoe dit moet.
Succes ermee!

P.S. Maak eerst een back-up van je database voordat je wijzigingen doorvoer.