forum watch lijkt niks te doen.

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
volgensbartjes.nl
Contacteer:

forum watch lijkt niks te doen.

Bericht door volgensbartjes.nl » 12 apr 2007, 22:37

hoi,
ik wilde er voor zorgen dan mensen behalve onderwerpen volgen, ook een bericht konden krijgen als er een nieuw onderwerp word aangemaakt, ik heb toen forum watch van space_invaders gevonden: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &sk=t&sd=a
daar las ik voor het eerst over easy mod. ik heb nu eerst easymod er op gezet, en toen de hele inhoud van die forum wach mod in de map /admin/mods gezet. toen heb ik in de easymod admin gekozen op die mod er op te zetten, het hele report daarna was goed, allemaal ok, geen fout. vervolgens kijk ik op mijn forum, helemaal geen link te vinden bij de forums om te abboneren. in de installatie stond iets over dat de tpl en een plaatje ook geupload moesten worden. dit zou volgens mij gedaan moeten zijn door easymod, maar voor de zekerheid heb ik daarna de tpl maar gekopieerd naar:
- phpBB2/language/lang_dutch/email
- phpBB2/language/lang_english/email
- phpBB2/templates/subSilver
en het plaatje naar:
- phpBB2/templates/subSilver/images
- phpBB2/templates/subSilver/images/lang_english
- phpBB2/templates/subsilver_dutch/subSilver/images/lang_dutch
in geen van deze mappen stond het bestand nog, terwijl het volgens de beschrijving toch in een van de mappen geupoload zou moeten worden. maar na het uploaden zie ik nog steeds geen abvboneer links staan... weet iemand hoe dit kan? meer info nodig? vraag me!
Alvast bedankt.

Bart
(ps, ik heb de maker gemailtm zoals hij vraagd als je problemen heb, maar nog geen antwoord, dus ik probeer het hier...)

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 12 apr 2007, 22:50

Vraagje: je gebruikt de nederlandse taal heb je wel nagegaan of easymod ook in de nederlandse files aanpassingen heeft gemaakt, want dat soort dingen moet je meestal zelf vertalen en toevoegen. Kan ook geen link weergeven worden als het niet in nederlands bestaat.

Werkt het wel als je engels op je forum gebruikt?

m.v.g jeffrey
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

volgensbartjes.nl
Contacteer:

Bericht door volgensbartjes.nl » 12 apr 2007, 23:01

ik heb idd ook geprobeerd in het engels, ook dan doet hij het niet, in de log na installatie stond wel iets over dutch, dacht dat die nog een keer te lezen was, mar bij easy mod staat slechts een beperkte history zag ik later pas... maar darom dat ik de tpl ook naar nederlands én engels had gekopieerd, omdat als hij in iedergeval eerst is engelse tekst zou weergeven in het nederlandse forum , kan ik hem alsnog vertalen...

volgensbartjes.nl
Contacteer:

Bericht door volgensbartjes.nl » 19 apr 2007, 18:08

weet iemand hoe dit op te lossen is?

Gesloten